Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Chapeau Dan, je moet het maar doen. Technisch terug goed he zoals we gewoon zijn....
Zit er een model in de ugly bag die wat raars doet, zo te zien aan de man zijn gelaat
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Chapeau Dan, je moet het maar doen. Technisch terug goed he zoals we gewoon zijn....
Zit er een model in de ugly bag die wat raars doet, zo te zien aan de man zijn gelaat
Ik denk aan de "bag" te zien dat hij gerust zijn handen boven zijn hoofd kon houden Lol
Ooh echt Daniel, ik doe het bijna in mijn broek . Het blijft echt fantastisch wat je altijd weer uit je hoed gaat toveren. Zie ik #18 en dacht, allee, vooruit laat ons nog eens kijken en eek.. help.. een man Echt een heel leuk concept. Komen die ergens tentoongesteld. Ik zou ze echt heel graag allemaal zo eens bijeen zien
Hoeveel komen er nog? (stick with the men please )
volgens mij komt hij net uit een koude douche, vandaar zijn verwondering. En dan zichzelf zo'n grote uitsparing geven in die zak....wat een dikke euh nek. Weer een goeie!
Comment