Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
My boy lollipop. Waar is de tijd? En al die onschuld was één smeerpijperij.
Enfin, dat denk ik dan maar.
Wel een mooie prent uit dagen die nog lust voor het oog hadden...
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
De plaats van de lichtreclame is wat jammer, kzou hem naar links verschoven hebben. Alles mag tenslotte... Wel weer een sprankelende opname met gepaste kleuren, dus wat mij betreft
Je hebt hier enorm goede ingrediënten om een top foto te maken,....en toch is het dat niet geworden voor mij.
Wat scheelt er ?....misschien gebrek aan achtergrond, gebrek aan sfeer, American dance mood...andere compo misschien ?
Uitdrukking van het model is ook niet top.
Kleurbeheer zit wel goed....
Begrijp me niet verkeerd, want een slechte foto is het nu zeker ook niet...
Grtz, Daniel
TXS, en ik begrijp het commentaar. IK had gewoon heel weinig keuze, een eivolle winkel. Je wil echt niet weten wat er achter de jukeboxen allemaal aan de muur hang en ligt. Gewoon veel te veel en geen plaats voor de staan. Ik zat als het ware met mijn neus op het model....
Dit was de moeilijkste shoot die ik ooit deed... en zeggen dat daar zoveel leuk materiaal bij elkaar stond.. en toffe mensen.... Maar ja, het zat vol gepropt en dan ben je vlug beperkt in wat kan en wat niet....
Groet
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
De plaats van de lichtreclame is wat jammer, kzou hem naar links verschoven hebben. Alles mag tenslotte... Wel weer een sprankelende opname met gepaste kleuren, dus wat mij betreft
Comment