Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
TXS book...Inderdaad de schaduw is deel van het beeld. Voegt wat extra drama toe...
Shoot met mottig geel straatlicht, 0mstreeks 1100hr s'avonds en een iso op 1600 met een monoblock flitser.
Een gesleur.... maar plezant.
En deze keer geen smooth velletje.... dus Henk kan op zijn twee oren slapen,,,,, Right Henk ?
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
TXS book...Inderdaad de schaduw is deel van het beeld. Voegt wat extra drama toe...
Shoot met mottig geel straatlicht, 0mstreeks 1100hr s'avonds en een iso op 1600 met een monoblock flitser.
Een gesleur.... maar plezant.
En deze keer geen smooth velletje.... dus Henk kan op zijn twee oren slapen,,,,, Right Henk ?
Joehoe Steve, ik ben wel meer voor omdat je het wapen door een fles drank hebt vervangen. Maar vergeef me, de blik van dit modelleke vind ik niet gevaarlijk. Ook als ze me met die fles zou dreigen, zou ik toch met haar aan de praat kunnen gaan. en die fles drinken we dan toch gewoon samen op..... en daarna naar Liefmans haha
Groetjes, gewoon doorgaan want ik l.. maar wat
Terwijl schoonheid in een donkere straat schuilt, is de toekomst is ook niet meer
wat hij ooit geweest is. Alles gaat voorbij. Alles gaat ten onder. In stilte, en in
schoonheid. Dat is de contradictie.
Comment