Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fifties

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fifties

Nog eentje uit de shoot bij Bennies Fifties store.. waar ik wat over twijfel. Graag jullie onverbloemde opinie.

Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Re: Fifties

My boy lollipop. Waar is de tijd? En al die onschuld was één smeerpijperij.
    Enfin, dat denk ik dan maar.
    Wel een mooie prent uit dagen die nog lust voor het oog hadden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      My boy lollipop. Waar is de tijd? En al die onschuld was één smeerpijperij. ...
      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

---------
      vind deze ook iets minder.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De plaats van de lichtreclame is wat jammer, kzou hem naar links verschoven hebben. Alles mag tenslotte... Wel weer een sprankelende opname met gepaste kleuren, dus wat mij betreft
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

Comment

Je hebt hier enorm goede ingrediënten om een top foto te maken,....en toch is het dat niet geworden voor mij.

Wat scheelt er ?....misschien gebrek aan achtergrond, gebrek aan sfeer, American dance mood...andere compo misschien ?

Uitdrukking van het model is ook niet top.

Kleurbeheer zit wel goed....

Begrijp me niet verkeerd, want een slechte foto is het nu zeker ook niet...

Grtz, Daniel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
            Je hebt hier enorm goede ingrediënten om een top foto te maken,....en toch is het dat niet geworden voor mij.

Wat scheelt er ?....misschien gebrek aan achtergrond, gebrek aan sfeer, American dance mood...andere compo misschien ?

Uitdrukking van het model is ook niet top.

Kleurbeheer zit wel goed....

Begrijp me niet verkeerd, want een slechte foto is het nu zeker ook niet...

Grtz, Daniel
            TXS, en ik begrijp het commentaar. IK had gewoon heel weinig keuze, een eivolle winkel. Je wil echt niet weten wat er achter de jukeboxen allemaal aan de muur hang en ligt. Gewoon veel te veel en geen plaats voor de staan. Ik zat als het ware met mijn neus op het model....

Dit was de moeilijkste shoot die ik ooit deed... en zeggen dat daar zoveel leuk materiaal bij elkaar stond.. en toffe mensen.... Maar ja, het zat vol gepropt en dan ben je vlug beperkt in wat kan en wat niet....

Groet
            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
              De plaats van de lichtreclame is wat jammer, kzou hem naar links verschoven hebben. Alles mag tenslotte... Wel weer een sprankelende opname met gepaste kleuren, dus wat mij betreft
              mee eens, maakt de foto rustiger

Comment

Working...
              X