Mijn favoriet model. Met lagere lichtsterkte.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Red hot II
Collapse
X
-
-
Re: Red hot II
De hand met het kruisje en de bijhorende schaduw uit de mondhoek vat 'k niet. Een opvulling links in beeld met iets meer opgelicht rood haar lijkt me evident. Het gezicht is goed uitgewerkt (misschien beetje soft op de neus) behalve de zwart opgewerkte vignettering rechtsboven die in deze belichting het model haar voorhoofd op die plaats steil achterwaarts doet lopen... Knap model, goeie expressie, maar ik ben niet mee met de inhoud...
-
wel mooi, al hou ik niet zo van zo,n dronken look.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk berichtWat een blik! In combinatie met dat kruis (ondersteboven) ruik ik de zwavel haast.Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk berichtDe hand met het kruisje en de bijhorende schaduw uit de mondhoek vat 'k niet. ....
Het vignet, had als bedoeling de plaat wat laten overvloeien op de zwarte pagina van een boek, op een witte achtergrond zoals hier werkt het inderdaad minder.
P.S Deze opname komt uit een boek (van mezelf dan wel he).
GroetEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtwel mooi, al hou ik niet zo van zo,n dronken look.
grt,bouk.
Bedankt voor het commentaar.Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
I like. maar tis idd schoner op ne zwarte achtergrond. het kruisje en die schaduw ... tsja ik weet het nog niet.
knappe plaatA7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtzou moeten OK zijn nu.Moderator Note: Bedankt, en succes!BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
Comment