Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red hot II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Red hot II

Mijn favoriet model. Met lagere lichtsterkte.

Last edited by LesC; 12 december 2012, 09:53. Reden: Mod Note verwijderd
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Re: Red hot II

De hand met het kruisje en de bijhorende schaduw uit de mondhoek vat 'k niet. Een opvulling links in beeld met iets meer opgelicht rood haar lijkt me evident. Het gezicht is goed uitgewerkt (misschien beetje soft op de neus) behalve de zwart opgewerkte vignettering rechtsboven die in deze belichting het model haar voorhoofd op die plaats steil achterwaarts doet lopen... Knap model, goeie expressie, maar ik ben niet mee met de inhoud...

Comment

Wat een blik! In combinatie met dat kruis (ondersteboven) ruik ik de zwavel haast.

Comment

wel mooi, al hou ik niet zo van zo,n dronken look.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
          Wat een blik! In combinatie met dat kruis (ondersteboven) ruik ik de zwavel haast.
          TXS, inderdaad dat heb je goed gelezen. Een duivelse blik met een kruisje dat onderste boven zit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
            De hand met het kruisje en de bijhorende schaduw uit de mondhoek vat 'k niet. ....
            TXS voor het commentaar en het kijken, een duivelse blik...het kruisje ondersteboven benadrukt het gegeven. Maar misschien is het me niet gelukt die mood in het beeld te brengen.
            Het vignet, had als bedoeling de plaat wat laten overvloeien op de zwarte pagina van een boek, op een witte achtergrond zoals hier werkt het inderdaad minder.
            P.S Deze opname komt uit een boek (van mezelf dan wel he).

Groet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              wel mooi, al hou ik niet zo van zo,n dronken look.
              grt,bouk.
              Een dronken look ? Vind je dat Bouk. Ik trachte een duivelse look te creëren , maar ja het is in de hel misschien ook wel eens feest
              Bedankt voor het commentaar.

Comment

I like. maar tis idd schoner op ne zwarte achtergrond. het kruisje en die schaduw ... tsja ik weet het nog niet.
                knappe plaat
                A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

zou moeten OK zijn nu.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                    zou moeten OK zijn nu.
                    Moderator Note: Bedankt, en succes!
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
                    X