Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De hand met het kruisje en de bijhorende schaduw uit de mondhoek vat 'k niet. Een opvulling links in beeld met iets meer opgelicht rood haar lijkt me evident. Het gezicht is goed uitgewerkt (misschien beetje soft op de neus) behalve de zwart opgewerkte vignettering rechtsboven die in deze belichting het model haar voorhoofd op die plaats steil achterwaarts doet lopen... Knap model, goeie expressie, maar ik ben niet mee met de inhoud...
De hand met het kruisje en de bijhorende schaduw uit de mondhoek vat 'k niet. ....
TXS voor het commentaar en het kijken, een duivelse blik...het kruisje ondersteboven benadrukt het gegeven. Maar misschien is het me niet gelukt die mood in het beeld te brengen.
Het vignet, had als bedoeling de plaat wat laten overvloeien op de zwarte pagina van een boek, op een witte achtergrond zoals hier werkt het inderdaad minder.
P.S Deze opname komt uit een boek (van mezelf dan wel he).
Groet
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
wel mooi, al hou ik niet zo van zo,n dronken look.
grt,bouk.
Een dronken look ? Vind je dat Bouk. Ik trachte een duivelse look te creëren , maar ja het is in de hel misschien ook wel eens feest
Bedankt voor het commentaar.
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment