Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mister Brooks

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mister Brooks

Mvg

Jeannot

Re: Mister Brooks

je kent mijn gedacht al jeannot... knap ... mooie setting (hoe kom je maar op de ideëen ?)
    nikon coolpix s9100

Comment

Leuk bedacht en goed uitgevoerd...!
      Groetjes Bryan.

Volg mij ook op Facebook en/of Instagram.

Comment

Mooi, al mis ik wel de doodsangst.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
          Mooi, al mis ik wel de doodsangst.
          Ik volg leonide hier wel verder wel erg knap hoor
          Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Da's mooi wi !!
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Het is natuurlijk geen architectuurfotografie maar hier had ik de lensvertekening toch gecorrigeerd.
              Voor de rest vind ik het plaatje super gedaan .
              mvg,
              Eddy
              Smaken verschillen

Comment

kleurtjes stralen 'kalmte' uit. weet ook niet waarom ik die dingen zeg, maar zijn gewoon eerste indrukken.
                Als de distortie van de groothoek jou niet stoort, dan mij ook niet.
                Mooie set...deur staat goed open.
                My Website : http://www.ineedair.org
                Music / Painting / Motion Graphics / Image
                Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Heerlijke setting. De schaduw maakt het helemaal af.
                  Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

Comment

topplaatje Jeannot

Comment

ben je net lekker bezig met elkaar, komt er zo,n mafketel binnen .
                      goed shot.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Die man komt tien minuten te vroeg binnen. "Nice Shot"
                        Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

Comment

Little green bag erbij en een heerlijke Tarantino. Vraag me wel af waarom
                          een vent een vrouwtje wilt afknallen voor een stoeipartij met een andere
                          poes? Maar dat is juist het leuke ervan.

Comment

Technisch qua fotgrafie zit 't zonder meer goed in elkaar maar je legt de lat hier wel serieus hoog voor jezelf. Maf hoe je (jullie) de moeite in je enscenering steekt, maar ze klopt idd niet helemaal. Dek de rechterkant met mr Brooks af en je zou vermoeden dat het om een ondergoed reclame gaat of... dat de meisjes vol verwachting naar iets anders aan het uitkijken zijn (mr broeks ipv brooks)... Dek de linkerkant met de meisjes af en je zou je inbeelden dat die hitman daar links in beeld een zootje van jewelste op elkaar aan 't schieten is. Diezelfde discrepantie merk je ook als je de enscenering in zijn geheel ziet. Je poogt hier een beeld neer te zetten waar je in feite al goeie acteurs voor nodig hebt. Daarnaast lijkt het mij ook moeilijk dit in 1 shot te zetten en zou een composietbeeld wellicht aangewezen, of althans makkelijker werkbaar, zijn: de achterliggende zachte schaduw zou bvb iets heel anders kunnen doen tov het verste meisje terwijl er een andere aktie zich afspeelt tussen de killer en het 1ste meisje, wat al een leuke diepgang zou geven... Brooks zijn beretta terug in een plastiekzakje steken zou er terug het idee van een serial killer geven ipv een zwart geklede buitenwipper... Een emotioneel geladen onderwerp in z'n linkerhand, bvb een gescheurd popje ipv het overbodige 2de pistool, kan terug meer diepgang in de scene geven... En met een hoop fantasie kan je de scene toch wel wat ongemakkelijker maken want nu is het toch wel braafjes... En ook extra lensdistortie (ipv minder) zou ook extra ongemak kunnen opwekken...

Cheers,
                            F.

Comment

nice... alleen de donkere tenen storen me iet wat

Comment

Working...
                              X