Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Het is natuurlijk geen architectuurfotografie maar hier had ik de lensvertekening toch gecorrigeerd.
Voor de rest vind ik het plaatje super gedaan .
mvg,
Eddy
kleurtjes stralen 'kalmte' uit. weet ook niet waarom ik die dingen zeg, maar zijn gewoon eerste indrukken.
Als de distortie van de groothoek jou niet stoort, dan mij ook niet.
Mooie set...deur staat goed open.
Little green bag erbij en een heerlijke Tarantino. Vraag me wel af waarom
een vent een vrouwtje wilt afknallen voor een stoeipartij met een andere
poes? Maar dat is juist het leuke ervan.
Technisch qua fotgrafie zit 't zonder meer goed in elkaar maar je legt de lat hier wel serieus hoog voor jezelf. Maf hoe je (jullie) de moeite in je enscenering steekt, maar ze klopt idd niet helemaal. Dek de rechterkant met mr Brooks af en je zou vermoeden dat het om een ondergoed reclame gaat of... dat de meisjes vol verwachting naar iets anders aan het uitkijken zijn (mr broeks ipv brooks)... Dek de linkerkant met de meisjes af en je zou je inbeelden dat die hitman daar links in beeld een zootje van jewelste op elkaar aan 't schieten is. Diezelfde discrepantie merk je ook als je de enscenering in zijn geheel ziet. Je poogt hier een beeld neer te zetten waar je in feite al goeie acteurs voor nodig hebt. Daarnaast lijkt het mij ook moeilijk dit in 1 shot te zetten en zou een composietbeeld wellicht aangewezen, of althans makkelijker werkbaar, zijn: de achterliggende zachte schaduw zou bvb iets heel anders kunnen doen tov het verste meisje terwijl er een andere aktie zich afspeelt tussen de killer en het 1ste meisje, wat al een leuke diepgang zou geven... Brooks zijn beretta terug in een plastiekzakje steken zou er terug het idee van een serial killer geven ipv een zwart geklede buitenwipper... Een emotioneel geladen onderwerp in z'n linkerhand, bvb een gescheurd popje ipv het overbodige 2de pistool, kan terug meer diepgang in de scene geven... En met een hoop fantasie kan je de scene toch wel wat ongemakkelijker maken want nu is het toch wel braafjes... En ook extra lensdistortie (ipv minder) zou ook extra ongemak kunnen opwekken...
Comment