Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lotte Fox

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lotte Fox

Eentje uit de 3de shoot van vorige week
    Zonder waas deze keer

www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Re: Lotte Fox

mooie compo. ik zie wat je bedoelt met de huid bewerken zonder (vlekken ) maar zoals het licht nu valt op haar gezicht komt het bij mij wat onnatuurlijk over het lijkt wel of ze geen jukbeen heeft. Ik mis er toch een beetje relief.

Comment

Hmm, ja, snap ik...
      Maar aan de lichte kant van haar gezicht zie je duidelijk haar jukbeen, dus stoort het me niet echt.
      Door het superzachte licht (omgevingslicht) heb je sowieso weinig highlights, want echt veel vlekken zijn hier niet weggewerkt
      www.minnev.be
      Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Vreemd dat deze niet in de smaak valt "viel" ??
        Mooi plaatje Minne

Comment

I like it qua kleuren, compositie, setting, look, styling, houding,..
          Het gezicht geeft mij ook een zeer bewerkte indruk. Vermoedelijk de walletjes die volledig weggewerkt zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DanM Bekijk bericht
            I like it qua kleuren, compositie, setting, look, styling, houding,..
            Het gezicht geeft mij ook een zeer bewerkte indruk. Vermoedelijk de walletjes die volledig weggewerkt zijn?
            Ja, het lijkt echt zo, heel bizar.
            Heb idd een beetje gepoetst aan de wallen, maar ze had geen lijntjes/plooitjes onder haar ogen in het origineel, enkel een donkere streep ver weg van haar ogen (dus de echte 'wallen')
            Hmm, zat blijkbaar sowieso niet zo veel detail in...

Heb hier even een 100% crop van het origineel, wel van de jpg, vond de raw niet direct.
            https://dl.dropbox.com/u/50615810/IMG_5757crop100.jpg
            Zit al heel weinig textuur onder het oog in denk ik.
            www.minnev.be

Comment

Ik vind deze goed geslaagd , goede compo en de koeienhuid of imitatie doet het hier goed als achtergrond. Koehuid en neusring (mopje)
              Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Working...
              X