Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Froufrou
Collapse
X
-
-
Re: Froufrou
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtMooie uitsnede en omzetting.
De ogen zouden wat meer aandacht mogen verdienen. Het oogwit beter oppoetsen en de irissen wat meer diepte geven / tikje lichter maken zodat er wat meer contrast is tussen iris en puppil
TXS , hier heb ik wat aan...Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Mooie plaat en prachtige dame. Foto pakt me zeker! Ogen zijn naar mijn smaak flink te wit
Comment
-
Mooie close-up
Je hebt idd ergens iets vreemds aan de ogen gedaan, delen te wit en delen heel donker?www.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk berichtIs dat Fia?Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk berichtMooie close-up
Je hebt idd ergens iets vreemds aan de ogen gedaan, delen te wit en delen heel donker?Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Ze lijkt er in ieder geval keihard op
Ik dat er een beetje te weinig ruimte is onderaan. Haar kin beukt bijna letterlijk tegen de onderrand. Ze lijkt door de uitsnede en door de kledij geen nek te hebben. Vind dit niet zo lekker kijken. Ook het oogwit vind ik net ietsje té.
Voor de rest vind ik het wel een goeie omzetting.
Comment
-
Comment