Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
mooie compo. ik zie wat je bedoelt met de huid bewerken zonder (vlekken ) maar zoals het licht nu valt op haar gezicht komt het bij mij wat onnatuurlijk over het lijkt wel of ze geen jukbeen heeft. Ik mis er toch een beetje relief.
Hmm, ja, snap ik...
Maar aan de lichte kant van haar gezicht zie je duidelijk haar jukbeen, dus stoort het me niet echt.
Door het superzachte licht (omgevingslicht) heb je sowieso weinig highlights, want echt veel vlekken zijn hier niet weggewerkt
I like it qua kleuren, compositie, setting, look, styling, houding,..
Het gezicht geeft mij ook een zeer bewerkte indruk. Vermoedelijk de walletjes die volledig weggewerkt zijn?
I like it qua kleuren, compositie, setting, look, styling, houding,..
Het gezicht geeft mij ook een zeer bewerkte indruk. Vermoedelijk de walletjes die volledig weggewerkt zijn?
Ja, het lijkt echt zo, heel bizar.
Heb idd een beetje gepoetst aan de wallen, maar ze had geen lijntjes/plooitjes onder haar ogen in het origineel, enkel een donkere streep ver weg van haar ogen (dus de echte 'wallen')
Hmm, zat blijkbaar sowieso niet zo veel detail in...
Comment