Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een eenvoudig portretje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• een eenvoudig portretje

en da was ook alweer lang geleden dak da nog is gedaan had ....bij deze dus
    http://www.jvs-photography.be/

Re: een eenvoudig portretje

zwaar overdone! ziet er geeneens menselijk meer uit
    D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Heerlijk mooi

Comment

Beetje overdone, ma bwa, das smaak.
        Mooi portret
        enige waar ik moeite mee heb is het gebrek aan contrast in de ogen, precies van die wazige lenzen ofzo...
        www.minnev.be
        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Minne ik moet zeggen dat ge toch ni iedereen over de zelfde kam scheert k'heb u al minder min weten zijn over overdone huidbewerkingen. Of vergis ik me ?
          Mijn mening ik vind het net iets te statisch, en de gladde huid den ééne ziet da graag en den andere niet hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
            zwaar overdone! ziet er geeneens menselijk meer uit
            maar het model 'eist' het wel omdat ze het zo gewoon is en zoniet moet je vernemen via anderen dat men zwart gemaakt wordt en de foto's op niks trekken
            Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
              maar het model 'eist' het wel omdat ze het zo gewoon is en zoniet moet je vernemen via anderen dat men zwart gemaakt wordt en de foto's op niks trekken
              Ja dus?
              Verandert niets aan het feit dat dit zwaar over de top is en dat het er onmenselijk uitziet.
              Als een beginner een foto met zo'n overdreven bewerkte huid had geplaatst, dan hadden ze hem de grond in geboord. En dat is gewoon een feit!

Een model die er zelf ook kijk op heeft, zou dit ook niet mooi vinden. Plus ogen lijken dood met die melkachtige glans erover
              Last edited by danielsl; 21 juni 2012, 19:15.
              D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk bericht
                Minne ik moet zeggen dat ge toch ni iedereen over de zelfde kam scheert k'heb u al minder min weten zijn over overdone huidbewerkingen. Of vergis ik me ?
                Mijn mening ik vind het net iets te statisch, en de gladde huid den ééne ziet da graag en den andere niet hé
                Ik scheer iedereen over éxact dezelfde kam.
                Dit is overdone, maar wel redelijk goed (niet super, maar minder vlekkerig etc als de andere 'overdone' bewerkingen waar ik dat op zei), het stoort me hier gewoon minder.
                Ik zou het niet zo doen, maar door de soort foto, bwa, kan het nog wel.
                www.minnev.be
                Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

bedankt voor jullie reacties!

deze manier van bewerken is weer eens iets nieuws wat ik probeer, er zijn zoveel verschillende manieren waarvan deze er eentje, de een vind het geweldig de ander niks.....so be it !

uiteraard dien je altijd rekening te houden met de kleine versie die hier zichtbaar is en met de ful versie, natuurlijk oordeel je op hetgeen je hier te zien krijgt en dat is correct maar....ik kan je geranderen dat er meer dan genoeg structuur in de huid aanwezig is en het er in geen geval "onmenselijk" uitziet, verder is het zo dat elke foto voor deze naar buiten komt gezien en gekeurt is door mensen die er wel degelijk verstand van hebben.

maar nogmaals, je houd ervan of niet......smaken.....
                  Last edited by jvs; 21 juni 2012, 19:34.
                  http://www.jvs-photography.be/

Comment

Working...
                  X