Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Neen !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Neen !

Niet zo zeker van de titel Wat vinden jullie van de foto?

Groetjes,

Peter
    Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

Re: Neen !

Als je je model beter belicht had, zou ze er beter uitspringen. Nu valt ze wat weg in dat drukke tapijt.
    Wel mooie expressie van iemand in een waarschijnlijk erg nare situatie

Comment

Weird... Het tapijt doet me denken aan die megagrote voltapijten die in moskees te vinden is. Maar de schaars geklede vrouw zou daar duidelijk dan weer niet op haar plaats zitten... Vandaar dat ze zich misschien probeert te verstoppen achter zichzelf in de verdonkerde omgeving. Low key maar het spreekt blijkbaar wel tot de verbeelding :-D

Cheers,
      F.

Comment

Dubbel gepost

Comment

Een foto met potentieel! Wel had de belichting wat intiemer mogen zijn, nu lijkt het of de vignetering hier het werk moet opknappen. Het model zou er een beetje meer mogen uitspringen.

Als totaalbeeld vind ik het wel geslaagd, juust nog wat pimpen, zou ik zeggen.
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
            Weird... Het tapijt doet me denken aan die megagrote voltapijten die in moskees te vinden is. Maar de schaars geklede vrouw zou daar duidelijk dan weer niet op haar plaats zitten... Vandaar dat ze zich misschien probeert te verstoppen achter zichzelf in de verdonkerde omgeving. Low key maar het spreekt blijkbaar wel tot de verbeelding :-D

Cheers,
            F.
            de foto bied inderdaad mogelijkheid tot verschillende verhalen.
            altijd mooi meegenomen.

volg de rest plaatje klopt alleen iet wa fine tunen!
            nikon stuff

Comment

Thanks voor jullie commentaren, hier heb ik wel iets aan. Ik ga binnenkort naar dezefde locatie terug en ga er nog eens een paar van jullie suggesties proberen.
              Groetjes
              Peter
              Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

Comment

Working...
              X