Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik wil een van deze twee foto's op canvas laten drukken in een groot formaat als herinnering aan onze reis naar Cuba. Ik kom er alleen niet helemaal uit welke van de twee nou de beste foto is. wat vinden jullie ervan?
Boefje. Canon Eos 40D+Canon EF 70-200mm f/4L USM+Canon EF 17-40 f/4L USM+Canon Speedlite 430EX. http://www.nlfotografie.nl
Ik wil een van deze twee foto's op canvas laten drukken in een groot formaat
Als ik enkel uit deze twee de keus heb dan ga ik hier voor de tweede, spreekt mij het meest aan.
Wat dat afdrukken op canvas betreft: waar laat je dit doen? (evt link?)
de gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Artur Bex
Om op groot formaat af te werken, zou ik voor de tweede gaan... puur gebaseerd op persoonlijke smaak, want het zijn beide knappe prenten.
Volg ook met 2, maar als je kan probeer die postkaarten op de achtergrond te verwijderen. Past nie echt he
grts Janvangent
Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
Als ik enkel uit deze twee de keus heb dan ga ik hier voor de tweede, spreekt mij het meest aan.
Wat dat afdrukken op canvas betreft: waar laat je dit doen? (evt link?)
Ik zou gaan voor je eerste, maar dan in een vierkant formaat.
Dus rechts het meeste eraf waardoor de man zijn gezicht op een sterkere plaats in je foto komt te staan.
Comment