Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ifke in de zetel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ifke in de zetel

Model: Ifhegemeia

Re: Ifke in de zetel

Mooi zo Ifke in de zetel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
      Mooi zo Ifke in de zetel
      That's my line!
      Bij deze, schoon hé...

Comment

Ik zou em links een beetje croppen maar vind em wel mooi

Comment

Eventjes nergens aan denken. En dat straalt de foto ook uit. De nonchalance waarmee we
          denken nergens aan te denken en natuurlijk overal aan denken.

Comment

Mooie! Niks te veel, niks te weinig.
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

Comment

mooie foto!
              and love her brows!

Comment

Uhm,

wou eerst niet reageren, maar als ik dit allemaal lees dus toch...

Vooreerst zeggen dat ik normaal best wel fan ben van de creativiteit die Lennert legt in zijn platen.
                Maar moet je daarom alles "geweldig" vinden ?

Neen dus !

De opzet van de plaat en het idee is zeer goed.
                De toning is perfect en past in het totaalbeeld.

Tot hier mijn lofzang.

wat vind ik veel minder (en ben er zeker van dat indien TS iemand anders zou zijn, hij of zij daar absoluut zou worden op gepakt) :

Veel te veel oksel. Ik hou niet zo van oksel kijken. Mag gerust een stukje af.
                Vervelende lichtvlek op het neustopje die continue de aandacht afleidt, wat jammer is.
                Het been hoefde er van mij ook niet op te staan, ook een veel te grote aandachtstrekker in het geheel, en zonder het been zou de compositie van de plaat ook beter kloppen en alles beter tot zijn recht komen . De plaat zou dan ook veel intimistischer overkomen.

Just my 2 cents

Peter
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                  Uhm,

wou eerst niet reageren, maar als ik dit allemaal lees dus toch...

Vooreerst zeggen dat ik normaal best wel fan ben van de creativiteit die Lennert legt in zijn platen.
                  Maar moet je daarom alles "geweldig" vinden ?

Neen dus !

De opzet van de plaat en het idee is zeer goed.
                  De toning is perfect en past in het totaalbeeld.

Tot hier mijn lofzang.

wat vind ik veel minder (en ben er zeker van dat indien TS iemand anders zou zijn, hij of zij daar absoluut zou worden op gepakt) :

Veel te veel oksel. Ik hou niet zo van oksel kijken. Mag gerust een stukje af.
                  Vervelende lichtvlek op het neustopje die continue de aandacht afleidt, wat jammer is.
                  Het been hoefde er van mij ook niet op te staan, ook een veel te grote aandachtstrekker in het geheel, en zonder het been zou de compositie van de plaat ook beter kloppen en alles beter tot zijn recht komen . De plaat zou dan ook veel intimistischer overkomen.

Just my 2 cents

Peter
                  Heeft Lennert een beschermde status misschien?
                  Ik kan als neutrale partij toch wel zeggen dat ik dit een lekkere foto vind.
                  Eerst en vooral heb je bij het bekijken van deze foto direct een gevoel van jip, dit is een strakke plaat... de sfeer is er gewoon (hoe dat komt kan ik niet echt verklaren... sommige foto's hebben het, andere niet).
                  En ik vind net dat er mooi met het licht gewerkt is... dat licht komt toch lekker binnengluren net als een ochtendzon.. vind die neus dus helemaal niet storend.
                  Ik vind het nog een mooie oksel
                  En wat je zegt van dat croppen... ja daar kan ik je misschien wel volgen.. maar ach, dat zijn details imo.

No Offence Peter! Wil gewoon even zeggen hoe ik naar foto's kijk en hoe je dit dus weldegelijk een lekkere plaat kan vinden onafgezien van het feit dat Lennert de TS is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CnuddeJan Bekijk bericht
                    Heeft Lennert een beschermde status misschien?
                    Ik kan als neutrale partij toch wel zeggen dat ik dit een lekkere foto vind.
                    Eerst en vooral heb je bij het bekijken van deze foto direct een gevoel van jip, dit is een strakke plaat... de sfeer is er gewoon (hoe dat komt kan ik niet echt verklaren... sommige foto's hebben het, andere niet).
                    En ik vind net dat er mooi met het licht gewerkt is... dat licht komt toch lekker binnengluren net als een ochtendzon.. vind die neus dus helemaal niet storend.
                    Ik vind het nog een mooie oksel
                    En wat je zegt van dat croppen... ja daar kan ik je misschien wel volgen.. maar ach, dat zijn details imo.

No Offence Peter! Wil gewoon even zeggen hoe ik naar foto's kijk en hoe je dit dus weldegelijk een lekkere plaat kan vinden onafgezien van het feit dat Lennert de TS is.
                    Geen probleem.

Vind je het een goede foto mag je dat uiteraard zeggen, heb ik geen probleem mee.
                    Heeft Lennert een beschermd status ? Dat heb ik niet gezegd hé...
                    Ik weet maar al te goed (ook van in het verleden) dat velen op basis van reputatie TS ofwel niet reageren als ze het minder vinden, uit vrees dat zij "fout" zijn, ofwel gewoon meelopen en het "geweldig" vinden.

Zoals reeds aangehaald heb ik alle respect voor de stijl van Lennert zijn foto's, maar ik vind evengoed dat ik het recht heb om dit minder te vinden.

Mvg. Peter
                    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                      .. maar ik vind evengoed dat ik het recht heb om dit minder te vinden.
                      Helemaal mee eens! En misschien moet er wel eens een functie komen om anoniem te posten, gaat ongetwijfeld andere comments geven bij velen
                      Merci voor de replies!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                        Helemaal mee eens! En misschien moet er wel eens een functie komen om anoniem te posten, gaat ongetwijfeld andere comments geven bij velen
                        Merci voor de replies!
                        Dat zou pas eens een streefdoel zijn cé

Comment

Vind ik ook, ik comment op sommige mensen hun foto's ook niet, omdat ik weet dat je dan toch alleen maar een 'Das niet waar, want...' krijgt, die soms nergens op slaat.
                          Vind dit ook niet Lennert zijn beste plaat, moet ik ook niet vinden
                          www.minnev.be
                          Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Like it very much Lennert, as usual!
                            Daar doe ik moeite voor om in te loggen :-)
                            Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

Comment

Working...
                            X