Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
wou eerst niet reageren, maar als ik dit allemaal lees dus toch...
Vooreerst zeggen dat ik normaal best wel fan ben van de creativiteit die Lennert legt in zijn platen.
Maar moet je daarom alles "geweldig" vinden ?
Neen dus !
De opzet van de plaat en het idee is zeer goed.
De toning is perfect en past in het totaalbeeld.
Tot hier mijn lofzang.
wat vind ik veel minder (en ben er zeker van dat indien TS iemand anders zou zijn, hij of zij daar absoluut zou worden op gepakt) :
Veel te veel oksel. Ik hou niet zo van oksel kijken. Mag gerust een stukje af.
Vervelende lichtvlek op het neustopje die continue de aandacht afleidt, wat jammer is.
Het been hoefde er van mij ook niet op te staan, ook een veel te grote aandachtstrekker in het geheel, en zonder het been zou de compositie van de plaat ook beter kloppen en alles beter tot zijn recht komen . De plaat zou dan ook veel intimistischer overkomen.
wou eerst niet reageren, maar als ik dit allemaal lees dus toch...
Vooreerst zeggen dat ik normaal best wel fan ben van de creativiteit die Lennert legt in zijn platen.
Maar moet je daarom alles "geweldig" vinden ?
Neen dus !
De opzet van de plaat en het idee is zeer goed.
De toning is perfect en past in het totaalbeeld.
Tot hier mijn lofzang.
wat vind ik veel minder (en ben er zeker van dat indien TS iemand anders zou zijn, hij of zij daar absoluut zou worden op gepakt) :
Veel te veel oksel. Ik hou niet zo van oksel kijken. Mag gerust een stukje af.
Vervelende lichtvlek op het neustopje die continue de aandacht afleidt, wat jammer is.
Het been hoefde er van mij ook niet op te staan, ook een veel te grote aandachtstrekker in het geheel, en zonder het been zou de compositie van de plaat ook beter kloppen en alles beter tot zijn recht komen . De plaat zou dan ook veel intimistischer overkomen.
Just my 2 cents
Peter
Heeft Lennert een beschermde status misschien?
Ik kan als neutrale partij toch wel zeggen dat ik dit een lekkere foto vind.
Eerst en vooral heb je bij het bekijken van deze foto direct een gevoel van jip, dit is een strakke plaat... de sfeer is er gewoon (hoe dat komt kan ik niet echt verklaren... sommige foto's hebben het, andere niet).
En ik vind net dat er mooi met het licht gewerkt is... dat licht komt toch lekker binnengluren net als een ochtendzon.. vind die neus dus helemaal niet storend.
Ik vind het nog een mooie oksel
En wat je zegt van dat croppen... ja daar kan ik je misschien wel volgen.. maar ach, dat zijn details imo.
No Offence Peter! Wil gewoon even zeggen hoe ik naar foto's kijk en hoe je dit dus weldegelijk een lekkere plaat kan vinden onafgezien van het feit dat Lennert de TS is.
Heeft Lennert een beschermde status misschien?
Ik kan als neutrale partij toch wel zeggen dat ik dit een lekkere foto vind.
Eerst en vooral heb je bij het bekijken van deze foto direct een gevoel van jip, dit is een strakke plaat... de sfeer is er gewoon (hoe dat komt kan ik niet echt verklaren... sommige foto's hebben het, andere niet).
En ik vind net dat er mooi met het licht gewerkt is... dat licht komt toch lekker binnengluren net als een ochtendzon.. vind die neus dus helemaal niet storend.
Ik vind het nog een mooie oksel
En wat je zegt van dat croppen... ja daar kan ik je misschien wel volgen.. maar ach, dat zijn details imo.
No Offence Peter! Wil gewoon even zeggen hoe ik naar foto's kijk en hoe je dit dus weldegelijk een lekkere plaat kan vinden onafgezien van het feit dat Lennert de TS is.
Geen probleem.
Vind je het een goede foto mag je dat uiteraard zeggen, heb ik geen probleem mee.
Heeft Lennert een beschermd status ? Dat heb ik niet gezegd hé...
Ik weet maar al te goed (ook van in het verleden) dat velen op basis van reputatie TS ofwel niet reageren als ze het minder vinden, uit vrees dat zij "fout" zijn, ofwel gewoon meelopen en het "geweldig" vinden.
Zoals reeds aangehaald heb ik alle respect voor de stijl van Lennert zijn foto's, maar ik vind evengoed dat ik het recht heb om dit minder te vinden.
.. maar ik vind evengoed dat ik het recht heb om dit minder te vinden.
Helemaal mee eens! En misschien moet er wel eens een functie komen om anoniem te posten, gaat ongetwijfeld andere comments geven bij velen
Merci voor de replies!
Helemaal mee eens! En misschien moet er wel eens een functie komen om anoniem te posten, gaat ongetwijfeld andere comments geven bij velen
Merci voor de replies!
Vind ik ook, ik comment op sommige mensen hun foto's ook niet, omdat ik weet dat je dan toch alleen maar een 'Das niet waar, want...' krijgt, die soms nergens op slaat.
Vind dit ook niet Lennert zijn beste plaat, moet ik ook niet vinden
Comment