Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
BDlite
Collapse
X
-
-
Re: BDlite
Wat ik al vermoede, van deze madam moet je met uw handen afblijven.
Croppen, en klaar is kees. Moet je die ogen bekijken, daar pruts je toch niet aan.
Kan begrijpen mischien dat op proffesioneel vlak deze foto wat moet aangepast worden maar dan toch heel miniem en met zorg
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Ik zou de grijs tussen de haren aan de rechterkant dichtklonen. trekt nu onnodig aandacht. De ogen een beetje tegenhouden (lichtermaken) misschien, dan spreken ze nog meer.
In deze foto zie ik dan nog 1 heel klein dingetje dat ik tijdens de shoot ook steeds vergeet en achteraf pas zie ==> het gouden kettinkje. Is nog net zichtbaar, voegt niets toe aan het beeld en trekt door de glinstering onnodig je aandacht. Probeer hierop te letten tijdens de shoot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Guido1969 Bekijk berichtIk zou de grijs tussen de haren aan de rechterkant dichtklonen. trekt nu onnodig aandacht. De ogen een beetje tegenhouden (lichtermaken) misschien, dan spreken ze nog meer.
In deze foto zie ik dan nog 1 heel klein dingetje dat ik tijdens de shoot ook steeds vergeet en achteraf pas zie ==> het gouden kettinkje. Is nog net zichtbaar, voegt niets toe aan het beeld en trekt door de glinstering onnodig je aandacht. Probeer hierop te letten tijdens de shoot.
Maar inderdaad dat grijs stoort wel,tijdens BDlite een kettingkje(laten) verwijderen zie ik niet zitten,bij een individuele shoot wel.Nuttige tip.
Voor de ogen twijfel ik,je zit er zo rap over dat het te veel zichtbaar wordt.Last edited by EdDu; 19 oktober 2011, 23:31.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door EdDu Bekijk berichtAi,nu zegt er weer iemand om toch te shoppen.
Maar inderdaad dat grijs stoort wel,tijdens BDlite een kettingkje(laten) verwijderen zie ik niet zitten,bij een individuele shoot wel.Nuttige tip.
Voor de ogen twijfel ik,je zit er zo rap over dat het te veel zichtbaar wordt.
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
Comment