Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wendy
Collapse
X
-
-
Re: Wendy
Overbelichte opname, de witte partijen lopen dicht en gaan op in de achtergrond !
Het model is zelfs niet volledig te zien, kijk is naar de handen, de knie en het glas !
MVG, Jeff C.Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk berichtOverbelichte opname, de witte partijen lopen dicht en gaan op in de achtergrond !
Het model is zelfs niet volledig te zien, kijk is naar de handen, de knie en het glas !
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Wedden dat de inzender dit effect bedoeld heeft... en zit ie nou glimlachend achter zunne PC. In dat geval vind ik 'm goed.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Das, naar mijn bescheiden mening, toch ver voorbij high key
Das gewoon een lelijk, uitgebrand, wit vlak, IMHOwww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtAls mijn eerste liefje dat de tijd langzaam voor me uitgumt en toch kan ik haar nooit
vergeten, blijft er altijd de essentie: zij. Vind ik mooi.
Spijtig dat beide niet van de zelfde persoon komen anders denk ik dat men kan spreken van Kunst.
Mooi schoolvoorbeeld hoe belangrijk titels en toelichtingen zijn.
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtPlaats deze tekst onder de foto en je bekomt een gans andere foto.
Spijtig dat beide niet van de zelfde persoon komen anders denk ik dat men kan spreken van Kunst.
Mooi schoolvoorbeeld hoe belangrijk titels en toelichtingen zijn.
Robby BB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk berichtJuist ja. Ik maak bijvoorbeeld een onscherpe foto met oververzadigde kleuren en plaats als onderschrift, liefst nog in het Engels, "Vibrations in a painter's mind", et voilà, 't is Kunst!
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk berichtJuist ja. Ik maak bijvoorbeeld een onscherpe foto met oververzadigde kleuren en plaats als onderschrift, liefst nog in het Engels, "Vibrations in a painter's mind", et voilà, 't is Kunst!
Comment
Comment