Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wendy

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wendy

Jos
    Site

Re: Wendy

Overbelichte opname, de witte partijen lopen dicht en gaan op in de achtergrond !
    Het model is zelfs niet volledig te zien, kijk is naar de handen, de knie en het glas !

MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
      Overbelichte opname, de witte partijen lopen dicht en gaan op in de achtergrond !
      Het model is zelfs niet volledig te zien, kijk is naar de handen, de knie en het glas !
      ga mee.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dit doet pijn aan mijn ogen, mijn pupillen slaan volledig dicht
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

domme vraag misschien, maar is dit niet High-key? of sla ik de bal volledig mis?
          You only live once...

Comment

je slaat de bal volledig mis high key wil niet zeggen alles overbelichten

Comment

Wedden dat de inzender dit effect bedoeld heeft... en zit ie nou glimlachend achter zunne PC. In dat geval vind ik 'm goed.
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

Comment

Das, naar mijn bescheiden mening, toch ver voorbij high key
                Das gewoon een lelijk, uitgebrand, wit vlak, IMHO
                www.minnev.be
                Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Minne V heeft gelijk.
                  Als hier RAW geschoten is kan het misschien overgedaan worden met echte high-key als doel.
                  Flickr PBase
                  Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

Comment

Als mijn eerste liefje dat de tijd langzaam voor me uitgumt en toch kan ik haar nooit
                    vergeten, blijft er altijd de essentie: zij. Vind ik mooi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                      Als mijn eerste liefje dat de tijd langzaam voor me uitgumt en toch kan ik haar nooit
                      vergeten, blijft er altijd de essentie: zij. Vind ik mooi.
                      Plaats deze tekst onder de foto en je bekomt een gans andere foto.
                      Spijtig dat beide niet van de zelfde persoon komen anders denk ik dat men kan spreken van Kunst.

Mooi schoolvoorbeeld hoe belangrijk titels en toelichtingen zijn.
                      Robby BB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                        Plaats deze tekst onder de foto en je bekomt een gans andere foto.
                        Spijtig dat beide niet van de zelfde persoon komen anders denk ik dat men kan spreken van Kunst.

Mooi schoolvoorbeeld hoe belangrijk titels en toelichtingen zijn.
                        Robby BB
                        Juist ja. Ik maak bijvoorbeeld een onscherpe foto met oververzadigde kleuren en plaats als onderschrift, liefst nog in het Engels, "Vibrations in a painter's mind", et voilà, 't is Kunst!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
                          Juist ja. Ik maak bijvoorbeeld een onscherpe foto met oververzadigde kleuren en plaats als onderschrift, liefst nog in het Engels, "Vibrations in a painter's mind", et voilà, 't is Kunst!
                          Als Panamarenko dat zou doen dan is dat inderdaad kunst en betalen ze daar veel geld voor.
                          Robby BB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
                            Bij Vibrations in a painter's mind mag je zelfs nog een wit doek doen, en het is kunst.

Comment

Working...
                            X