Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog een beetje kleur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: nog een beetje kleur

Als Lore een grote neus heeft moet je die van mij eens bekijken... hihi

Lore, je hebt een mooi neusje ! ( en dan zwijg ik nog over uw kontje ) ;-)
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

ik geraak echt niet verder dan dat kontje
      www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
        @Times moet dan leren uitkomen voor zijn foutieve perceptie: haar neus IS groot, maar het ontbreekt hem aan dat kleine beetje tact om daarover te zwijgen.
        Het is hier geen modellensite, maar fotografensite en comments over de modellen mogen wat mij betreft gerust achterwege gelaten worden.
        Is een beetje dezelfde stelling als dat je een flitser vol op het hoofd van een kalende man zet. En als er dan iemand van durft te zeggen dat zijn hoofd nogal glimt vanwege die flitser mogen we dat niet zeggen omdat ie kaal is??? - Nee, dan had je je licht anders neer moeten zetten!

Als dit model een wat grotere neus heeft (wat ik overigens helemaal niet zo vind) dan is het je taak als fotograaf om daar goed mee om te gaan. te zorgen dat hij juist minder groot lijkt....
        En in dit geval is het de hand en de schaduw die de grootte van de neus aanzetten...

Daar doel ik op. denk dat dat wel degelijk als tip voor de fotograaf is. We zitten tenslotte inderdaad op een fotografie forum

Zou fijn zijn als mensen eens wat meer respect voor elkaar toonde, en niet bij iedere kans die ze krijgen het negatief op proberen te pakken... Niemand heeft er baat bij om een ander te beledigen. En ik zal de laatste zijn die een model beledigd (een fotograaf alleen als ie er om vraagt ).

En om eerlijk te zijn, lijkt me een heel leuk model om eens mee te shooten

EDIT: Heb de dame net op MN opgezocht, en vind haar echt geen grote neus hebben...
        Last edited by FrozenTimes; 7 oktober 2011, 19:34.
        Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
          Als Lore een grote neus heeft moet je die van mij eens bekijken... hihi

Lore, je hebt een mooi neusje ! ( en dan zwijg ik nog over uw kontje ) ;-)
          moeten wij die van ons eens langs mekaar zetten Lieven, lig ik een neuslengte voor
          is oprecht een mooie plaat
          en dat neusje is vrij normaal

Comment

Working...
          X