Nog zo'n leuke
Voor mij was ie beter geweest zonder bikinitopje en dan eventueel arm wat naar achter als er geen borst zichtbaar mocht zijn. Maar das muggenziften, still a fan.
En hier gaan we weer ! ...het model heeft een grote neus.......(in mijn topic had het model een dikke kop, en een kleine nek)
Inderdaad, ik bevestig, dit model heeft een grote neus, ik heb reeds met haar samen gewerkt...
Of dit nu weeral moet neergeschreven worden, vraag ik me wel af...
Grtz, Daniel
Overdrijf jij nu niet een beetje ??? Man man ???
Wat Frozen Times zegt is dat haar neus groot LIJKT, niet dat hij dat is... Eigenlijk ben jij de enige die dat zegt ...
Respect naar het model is volgens mij dus groter bij FT dan bij jou...
Wat die neus betreft (het was me niet eerder opgevallen): daar zit dus een rood schaduw vlak op en dat geeft imho de indruk van "groot" en dat kan in PS nog worden bijgesteld...
BTW, pose is
Wat Frozen Times zegt is dat haar neus groot LIJKT, niet dat hij dat is... Eigenlijk ben jij de enige die dat zegt ...
Dan heeft gelijk én hij is eerlijk.
@Times moet dan leren uitkomen voor zijn foutieve perceptie: haar neus IS groot, maar het ontbreekt hem aan dat kleine beetje tact om daarover te zwijgen.
Het is hier geen modellensite, maar fotografensite en comments over de modellen mogen wat mij betreft gerust achterwege gelaten worden.
nobody's perfect.
@MinneV: wat jou betreft is deze foto geslaagd: de suggestie in het beeld roept verwachting op. (bikinitop) Om je behoeften te bevredigen, kan je misschien eens naar www.domai.com gaan
@Cameljack: schoon gedaan, goed moment en die neus... niet aantrekken
Ik zeg gewoon dat het bandje me stoort, niet dat ik haar borsten wil zien
En dat heel gedoe van respect naar een model, belachelijk, degene die dit model niet kennen denken misschien dat het door het licht komt of door de pose en dan is het wel degelijk een tip naar de fotograaf toe. Als modelfotograaf is het de bedoeling dat je je model zo mooi mogelijk op de plaat zet (toch bij dit soort fotografie). En dan mag je toch wel zeggen 'door deze pose lijkt haar neus groot' of 'door de schaduwen lijkt het alsof ze geen nek heeft', als dat model dan toevallig een grote neus hééft of geen nek, dan ben je ineens gemeen? Niet iedereen kent alle modellen he
Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeckBekijk bericht
hij is eerlijk.
das tegenwoordig hier niet meer aan de orde
als het niet strookt met iemand zijn idee, owee en spreek uit ervaring mor da weet gij al
On Topic
Technisch zeker een , mooie belichting, leuke spielerei met je kleurgels
en ja, i.v.m. bikini-top, uitlaten zou hem mss beter maken maar zoals anderen aanhaalden, borst verbergen door de arm te verplaatsen, zal volgens MIJ de foto afbreken omdat je dan een totaal andere pose bekomt en niet strookt volgens deze setting nu met bikini-top
Comment