Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In de bossen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• In de bossen

Update:
    Last edited by FrozenTimes; 7 oktober 2011, 17:52.
    Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Re: In de bossen

Niemand met een mening?

Comment

Ik heb mijn mening over deze foto maar om te vermijden dat ik weer een hoop mensen tegen hun schenen stamp, typ ik deze bewust niet meer neer.

Wil je mijn mening weten, dan kan je deze gerust via PB krijgen op aanvraag.
      Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Zolang het jouw MENING is denk ik niet dat je van iemand commentaar zult krijgen.
        Maar als je vind dat iets beter kan, onderbouw het dan. Daar hebben mensen iets aan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrozenTimes Bekijk bericht
          Zolang het jouw MENING is denk ik niet dat je van iemand commentaar zult krijgen.
          Ik spreek uit ervaring intss dat dit wel het geval is, zelfs met een duidelijke verwijzing naar het feit dat het mijn mening is, maar hier blijkt men over te lezen (lezen wat men wil lezen dus)

Oorspronkelijk geplaatst door FrozenTimes Bekijk bericht
          Maar als je vind dat iets beter kan, onderbouw het dan. Daar hebben mensen iets aan
          Zelfs onderbouwen helpt niet waarom bepaalde foto's je niet aanspreken of wat de minpunten zijn want de TS kan het in bepaalde gevallen blijkbaar niet croppen dat mijn visie niet met de zijne strookt

Daarom dus dat ik geen rechtstreekse commentaar meer zal geven in de toekomst op foto's. Als een TS effectief een reactie / tips / ... wilt, zal ik deze op aanvraag geven maar dan via een pb.
          Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
            Ik heb mijn mening over deze foto maar om te vermijden dat ik weer een hoop mensen tegen hun schenen stamp, typ ik deze bewust niet meer neer.

Wil je mijn mening weten, dan kan je deze gerust via PB krijgen op aanvraag.
            zouden meer mensen moeten doen!
            ___
            over de foto:.
            vind hem te wazig.
            en dat ondersteboven is een hype aan het worden die ik niet mooi vind.
            stukje spijkerbroek mag er zo wie zo nog af.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ondersteboven? Ze ligt gewoon op de grond hoor

Maar ja, dat wazige is de toning en dat is uiteraard erg smaak gebonden

Comment

Ik vind de toning juist wel bij de kleuren (truitje en ogen) passen. Wat me alleen stoort is dat het stro! niet overal even scherp (liever onscherp) is. Ik denk dat dit mede door de DOF komt, maar ik zou hrt toch liever anders zien.
                Verder ben uk hetmet Bouk eens. Links meer afsnijden, al wordt de plaat dan minder spannend, omdat de navel er ook afgaat. Dan misschien meer broek, of (sorry voor het model) ...broek uit!

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Mijn eerste indruk zegt ook iets te wazig. En ofwel meer jeans of totaal geen. Maar toch een mooie foto. Model, kledij en achtergrond passen goed bij mekaar.

Comment

Jeans blijft. Moet anders haar navel afsnijden en die vind ik er juist zo mooi op

Maar heb een andere toning toegepast

Comment

Working...
                    X