Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kelly

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kelly

Genomen aan het justitiepaleis te Antwerpen.
    Mijn website | Facebook

Re: kelly

Haar gezicht, haar uitdrukking en de houding van haar handen vind ik mooi genomen, maar daar net onder vind ik bepaald niet zo flatterend. Wat vindt zij van die foto?

Comment

Model is hier niet echt flatteus in beeld gebracht, houding nogal goedkoop vind ik, ook te veel afleidende achtergrond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudi J Bekijk bericht
        Haar gezicht, haar uitdrukking en de houding van haar handen vind ik mooi genomen, maar daar net onder vind ik bepaald niet zo flatterend. Wat vindt zij van die foto?
        Zij vindt die foto zeer goed.
        Mijn website | Facebook

Comment

Persoonlijk zou ik er een portretfoto van gemaakt hebben tot net onder haar handen. Maar als het model die foto 'zeer goed' vindt, dan is die voor mij ook goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hava Bekijk bericht
            Model is hier niet echt flatteus in beeld gebracht, houding nogal goedkoop vind ik, ook te veel afleidende achtergrond.
            Vind dit nog een zedige foto, misschien wat bil te zien,
            maar stoort me niet, integendeel!

En niet flatteus? Vind dat ze er goed opstaat, je ziet dat ze heel vrouwelijk is!
            En de driehoek die ze creëert met haar benen vind ik heel leuk.

Voor achtergrond, misschien enkel de tekst net naast haar weg,
            voor de rest vind ik het tof die trapjes.

Les goûts et les couleurs

Greetz
            Djamila

Comment

Dynamiek van benen en armen was inderdaad de bedoeling! :-)
              Mijn website | Facebook

Comment

pose enz is idd nog wel doenbaar, het heeft iets, al had ik dan gekozen voor een grotere DOF zodat de omgeving e.a. minder scherp weergegeven werd, dit had voor mij de foto beter gemaakt

wat is de exif van je foto?
                Website: http://www.svisimaging.be

Comment

f2.8 @85mm op crop sensor.
                  Mijn website | Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim_vdw Bekijk bericht
                    f2.8 @85mm op crop sensor.
                    2.8???? dan hedde toch maar weinig DOF zenne of hedde uw toestel zelf laten kiezen voor scherpstelling en heeft hij alle punten scherpgesteld?
                    Website: http://www.svisimaging.be

Comment

twee punt acht ja. Scherpgesteld op de ogen van het model, zoals het hoort.
                      Mijn website | Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
                        (...) al had ik dan gekozen voor een grotere DOF zodat de omgeving e.a. minder scherp weergegeven werd, dit had voor mij de foto beter gemaakt
                        .... kleinere dof bedoel je zeker? Grotere dof = meer scherpte van voor tot helemaal achter.

Ivm foto.
                        Alleen wat minpuntjes in de details.
                        Ik had het witte puntje tussen de benen even zwart gemaakt.
                        Ook die ene lok haar ligt niet mooi.
                        Ik had het model ook hoger of lager gezet. Centraal is maar centraal.

Jammer dat er door de trap nog scheve lijnen en tekst te zien is.

Comment

Ik vind de foto af, op 1 klein puntje na.
                          Ik had haar ene knie wat doen zakken (wel nog tegen elkaar zoals nu),
                          zodat er helemaal geen inkijk was in het rokje, ook al is er niets te zien.

Maar das echt maar een kleinigheidje die het voor mij zou af maken

En de DOF in samenspel met het patroon van de treden vind ik heel leuk!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
                            2.8???? dan hedde toch maar weinig DOF zenne of hedde uw toestel zelf laten kiezen voor scherpstelling en heeft hij alle punten scherpgesteld?
                            je kan een foto perfect volledig scherp hebben op 2,8. Ligt aan je brandpuntafstand als ik me niet vergis.
                            EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                            https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

Er waren vast interessantere locaties aan het justitiepaleis te vinden. Vind de achtergrond enorm storend. De trappen vind ik nog best ok, maar wat er zich tussen de trappen bevindt dat is het toch niet hoor.
                              Je model zal het wel goed vinden, maar door hem hier op SC te posten, vraag je ook wat wij er van vinden, dus...
                              https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Working...
                              X