Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Haar gezicht, haar uitdrukking en de houding van haar handen vind ik mooi genomen, maar daar net onder vind ik bepaald niet zo flatterend. Wat vindt zij van die foto?
Haar gezicht, haar uitdrukking en de houding van haar handen vind ik mooi genomen, maar daar net onder vind ik bepaald niet zo flatterend. Wat vindt zij van die foto?
Persoonlijk zou ik er een portretfoto van gemaakt hebben tot net onder haar handen. Maar als het model die foto 'zeer goed' vindt, dan is die voor mij ook goed.
pose enz is idd nog wel doenbaar, het heeft iets, al had ik dan gekozen voor een grotere DOF zodat de omgeving e.a. minder scherp weergegeven werd, dit had voor mij de foto beter gemaakt
(...) al had ik dan gekozen voor een grotere DOF zodat de omgeving e.a. minder scherp weergegeven werd, dit had voor mij de foto beter gemaakt
.... kleinere dof bedoel je zeker? Grotere dof = meer scherpte van voor tot helemaal achter.
Ivm foto.
Alleen wat minpuntjes in de details.
Ik had het witte puntje tussen de benen even zwart gemaakt.
Ook die ene lok haar ligt niet mooi.
Ik had het model ook hoger of lager gezet. Centraal is maar centraal.
Jammer dat er door de trap nog scheve lijnen en tekst te zien is.
Ik vind de foto af, op 1 klein puntje na.
Ik had haar ene knie wat doen zakken (wel nog tegen elkaar zoals nu),
zodat er helemaal geen inkijk was in het rokje, ook al is er niets te zien.
Maar das echt maar een kleinigheidje die het voor mij zou af maken
En de DOF in samenspel met het patroon van de treden vind ik heel leuk!
Er waren vast interessantere locaties aan het justitiepaleis te vinden. Vind de achtergrond enorm storend. De trappen vind ik nog best ok, maar wat er zich tussen de trappen bevindt dat is het toch niet hoor.
Je model zal het wel goed vinden, maar door hem hier op SC te posten, vraag je ook wat wij er van vinden, dus...
Comment