Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kelly

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: kelly

Al een geluk heb ik meer als één foto gemaakt
    Mijn website | Facebook

Comment

Toffe lijnen in de pose, zeker in combinatie met de achtergrond
      Het rood van de haren en het groen tussen de treden vind ik net leuk
      Enige wat ik minder vind is de expressie van het model, maar heeft weinig met de foto an sich te maken
      En soms willen we ook eens een achtergrond zoeken die niet al 100x op de foto gezet is van een bepaalde locatie denk ik dan...
      www.minnev.be
      Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
        Toffe lijnen in de pose, zeker in combinatie met de achtergrond
        Het rood van de haren en het groen tussen de treden vind ik net leuk
        Enige wat ik minder vind is de expressie van het model, maar heeft weinig met de foto an sich te maken
        En soms willen we ook eens een achtergrond zoeken die niet al 100x op de foto gezet is van een bepaalde locatie denk ik dan...
        Het gaat hier wel over model en glamour niet over straatfotografie....
        https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
          Het gaat hier wel over model en glamour niet over straatfotografie....
          Oh juist, vergist, daarom gaf ik een comment over de pose, want das bij modellen niet belangrijk en bij straatfotografie wel
          www.minnev.be
          Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
            Oh juist, vergist, daarom gaf ik een comment over de pose, want das bij modellen niet belangrijk en bij straatfotografie wel
            "En soms willen we ook eens een achtergrond zoeken die niet al 100x op de foto gezet is van een bepaalde locatie denk ik dan..." Ik had het vooral daar op...
            https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
              "En soms willen we ook eens een achtergrond zoeken die niet al 100x op de foto gezet is van een bepaalde locatie denk ik dan..." Ik had het vooral daar op...
              You lost me, das dan toch net wél model en blablabla, want dan wordt er nagedacht over de achtergrond, terwijl bij straatfotografie, sja tis de achtergrond die em is...
              En ik kan me voorstellen dat rond het justitiepaleis veel plekjes al 100x gebruikt zijn en dat dit een originelere (daarom niet noodzakelijk betere, das smaak) keuze is...
              www.minnev.be

Comment

Working...
              X