Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Toffe lijnen in de pose, zeker in combinatie met de achtergrond
Het rood van de haren en het groen tussen de treden vind ik net leuk
Enige wat ik minder vind is de expressie van het model, maar heeft weinig met de foto an sich te maken
En soms willen we ook eens een achtergrond zoeken die niet al 100x op de foto gezet is van een bepaalde locatie denk ik dan...
Toffe lijnen in de pose, zeker in combinatie met de achtergrond
Het rood van de haren en het groen tussen de treden vind ik net leuk
Enige wat ik minder vind is de expressie van het model, maar heeft weinig met de foto an sich te maken
En soms willen we ook eens een achtergrond zoeken die niet al 100x op de foto gezet is van een bepaalde locatie denk ik dan...
Het gaat hier wel over model en glamour niet over straatfotografie....
Oh juist, vergist, daarom gaf ik een comment over de pose, want das bij modellen niet belangrijk en bij straatfotografie wel
"En soms willen we ook eens een achtergrond zoeken die niet al 100x op de foto gezet is van een bepaalde locatie denk ik dan..." Ik had het vooral daar op...
"En soms willen we ook eens een achtergrond zoeken die niet al 100x op de foto gezet is van een bepaalde locatie denk ik dan..." Ik had het vooral daar op...
You lost me, das dan toch net wél model en blablabla, want dan wordt er nagedacht over de achtergrond, terwijl bij straatfotografie, sja tis de achtergrond die em is...
En ik kan me voorstellen dat rond het justitiepaleis veel plekjes al 100x gebruikt zijn en dat dit een originelere (daarom niet noodzakelijk betere, das smaak) keuze is...
Comment