Model Demi, 13 lentes jong...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Demi
Collapse
X
-
-
Re: Demi
13j, niet te geloven...die heeft een lange carriere voor de boeg als model.
De foto is effenaf prachtig, mooie expressie van het model.Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
13 ...
een super -reuze plaat !!!nikon D700/D90 , 14/24 2,8 ; 24/70 2,8 ; 70/200 2,8 ; 50 1,4
www.pascaldanvers.com
Comment
-
Comment
-
Dank jullie wel voor de reacties!
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtMooi verzorgde en rustige plaat.
Crop wat minder.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door chronix44 Bekijk berichtDank jullie wel voor de reacties!
Kan je me uitleggen wat je minder vind aan de crop? Normaal snij ik bijna altijd een stuk van het hoofd af, ik dacht laat me eens wat anders doen.
Ik zou je hier geen pasklaar antwoord op kunnen geven. Heb zelf even met de foto gestoeid maar ik mis ruimte om te snijden. Maar het gezicht zit dus al richting kader en ik zou het mss in dit geval nog meer naar het kader doen. En dan idd nog schuiner en toch een stuk hoofd eraf. Lekker minder braaf.
Ik vind hier aan de onderkant te weinig ruimte en dat is mss wat wringt voor mij. Maar lees... dit is echt heel persoonlijkGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
Comment