Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Demi

Model Demi, 13 lentes jong...

Re: Demi

Knappe prent.

(ben wel stiekem benieuwd naar het origineel of de voor, want 13 jaar.. pfiew... een moeder zou bang zijn om een dochter te hebben.)
    Al doende leert men...

Flickr

Comment

13j, niet te geloven...die heeft een lange carriere voor de boeg als model.
      De foto is effenaf prachtig, mooie expressie van het model.
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

13 ...
        een super -reuze plaat !!!
        nikon D700/D90 , 14/24 2,8 ; 24/70 2,8 ; 70/200 2,8 ; 50 1,4
        www.pascaldanvers.com

Comment

Mooi verzorgde en rustige plaat.
          Crop wat minder.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Dank jullie wel voor de reacties!

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
            Mooi verzorgde en rustige plaat.
            Crop wat minder.
            Kan je me uitleggen wat je minder vind aan de crop? Normaal snij ik bijna altijd een stuk van het hoofd af, ik dacht laat me eens wat anders doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chronix44 Bekijk bericht
              Dank jullie wel voor de reacties!

Kan je me uitleggen wat je minder vind aan de crop? Normaal snij ik bijna altijd een stuk van het hoofd af, ik dacht laat me eens wat anders doen.
              Snijden en out of cam kaderen is zoooo persoonlijk. Moet je ook altijd je eigen gevoel volgen en je los trekken van de regels.

Ik zou je hier geen pasklaar antwoord op kunnen geven. Heb zelf even met de foto gestoeid maar ik mis ruimte om te snijden. Maar het gezicht zit dus al richting kader en ik zou het mss in dit geval nog meer naar het kader doen. En dan idd nog schuiner en toch een stuk hoofd eraf. Lekker minder braaf.

Ik vind hier aan de onderkant te weinig ruimte en dat is mss wat wringt voor mij. Maar lees... dit is echt heel persoonlijk
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Thanks voor de uitleg Jörgen! Ik begrijp dat dat compleet persoonlijk is, normaal hou ik me ook niet aan regeltjes, dat vind ik allemaal maar onzin.

Comment

Working...
                X