Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Er is m.i. iets misgelopen aan de wang (rechts voor de kijker), een grote witte vlek. Wat is dat?
Dit is voor mij trwouwens geen high-key, maar daarover kan gediscussieerd worden
Gele toning is smaak, maar niet de mijne.
Wat ik wel grappig vind: de knalwitte oogwit t.o.v het zwarte gat van de mond.
Er is m.i. iets misgelopen aan de wang (rechts voor de kijker), een grote witte vlek. Wat is dat?
Dit is voor mij trwouwens geen high-key, maar daarover kan gediscussieerd worden
Gele toning is smaak, maar niet de mijne.
Wat ik wel grappig vind: de knalwitte oogwit t.o.v het zwarte gat van de mond.
ik zie geen witte vlek, maar die zou er kunnen zijn. vandaag er bij de drukker ook al achter gekomen dat dit scherm niet voldoet voor bewerkingen.
mja de definitie van high key is een saaie discussie.
ik moet echt een nieuw scherm kopen, ik zie hier ook geen verschil tussen de huidskleur en het wit van de ogen. damn!
Mja, door je eerste foto verraadt je natuurlijk hoe je aan je high-key komt en ik vind het niet mooi. Je hebt dat prachtige ventje helemaal verknald met je witte verfborstel Het is heel slordig gedaan, want onder mond en neus nog niet gehigh-keyde plekken. Nu ja, als je alles doet schiet er niet veel over, behalve een wit vlak met ogen en mond...
Als je graag een high-key wil, probeer dat met je licht te bereiken.
wat heb je allemaal gedaan jongen??
Is zo nie zo mooi zo hoor. Hoe is het origineel? Als dat een mooi belichte foto is zou ik eens een simpele zwwit omzetting doen veel mooier denk ik.
je hebt het geprobeert en das al een goed ding!
maar deze zijn helaas beetje mislukt, dit is uiteraard ook geen high key, maar als je al een minder goed scherm hebt is het al helemaal moeilijk denk om je foto goed te beoordelen, en ja er zitten stevige vlekken in maar dat tot daar aan toe, als je een slecht scherm hebt moet je idd eens geregeld uit andere hoeken op je scherm kijken, komt er toch nog veel tevoorschijn hoor, zelf heb ik ook een brol scherm....
allee vooruit , na al deze uitbranders , je huiswerk opnieuw maken
Comment