Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Floris 8 maanden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Floris 8 maanden

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
    Zoals gezegd, heb ik het niet over de 'degrade', maar over de penseeltrekken die duidelijk te zien zijn.
    Deze zijn ook op mijn scherm (MacbookPro) duidelijk te zien. Zowel bij het origineel als bij de update komen deze toch vrij storend over.

Grtz,
    K.

Comment

Ik heb een IIyama van 250 euro. Ik weet dat dit geen professionele monitor is maar is ie dan zo slecht dat ik van die ongenietbare achtergrond niks zie

Voor mij een leuke, goed geslaagde foto van een mooi grappig menneke. (met een mooi witte achtergrond)

Groeten, Bert
      Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
      www.bertofotografie.be

Comment

Re: Floris 8 maanden aangepast

Ik zie in de bewerkingen en heb het dan niet over gradueel verloop in de achtergrond, maar over de penseeltrekken.
        Na je tweede bewerking vind ik het eerlijk gezegd nog erger. Sorry.

PS: tussen zijn lichaam en rechterarm ben je de achtergrond vergeten wit te maken .
        Ben het volkomen eens.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Zoals gezegd, heb ik het niet over de 'degrade', maar over de penseeltrekken die duidelijk te zien zijn.
          bij mij ook... gekalibreerd scherm... duidelijk te zien...

't kan misschien als calibratie test dienst doen
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
            bij mij ook... gekalibreerd scherm... duidelijk te zien...

't kan misschien als calibratie test dienst doen
            Inderdaad, ook hier, op 2 gecalibreerde schermen duidelijk te zien, ook om de tweede zie je penseeltrek aan de rechterkant.

Voor de rest: blik van het mannetje is goed en grappig, misschien onderwerp iets minder centraal plaatsen.
            Gallery: http://www.fotogallerij.be

Comment

Ik heb de foto nog eens goed bekeken op mijn laptop, en ik zie de strepen ook maar dan moet ik extreem het scherm van langs onder bekijken.
              Op mijn andere schermen zie ik zoals eerder gemeld niets.
              Robby BB
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

Comment

Lieve Robby, de creme en witte vegen zijn duidelijk te zien...misschien toch even je monitor eens goed calibreren?

OT
                Snoezig kindje, maar begrijp de commentaren van paly...dit is zo niet mooi afgewerkt

Comment

Het heeft niet altijd met een gecalibreerd scherm te maken. Het ene scherm kan nu eenmaal meer weergeven dan een ander ook als ze beide gecalibreerd zijn.
                  Calibreren is het aftasten wat kan weergegeven worden.

Maw. als je monitor gecalibreed is wil dat nog niet zeggen dat hij alles kan weergeven.
                  Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Working...
                  X