Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
WAUW......PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als er ergens HOF geroepen mag worden is het hier....smelt.
Dit is gewoon een steengoede foto, waar je vast heeeeel erg trots op bent. Ik ben in ieder geval jaloers (in de goede zin des woords)
Kun je iets vertellen over de belichting, je set up?
Compo is sterk...misschien een paar mm erbij aan de bovenkant, zodat zijn of haar koppie omhoog kan?
Er gaan btw mensen klagen over de scherpte...die op de handen van papa ligt en niet 100% op de oogjes. Maar ik vind hem meer dan prima zo.
Overdrijf toch een keer niet met al je icoontjes en zo.
Ik kan me goed inbeelden dat deze voor de papa een magistraal gevoelige foto is en dat deze foto jou enorm aanspreekt... Maar deze foto is al -tig keren genomen. Je breekt al geen potten meer met zo'n foto. Waarmee ik niet wil zeggen dat het gemakkelijk zou zijn om zo'n foto te maken.
Je sleept er hof-toestanden bij, terwijl we in kleine lettertjes moeten lezen dat ie dan toch niet zo perfect is volgens u... beetje dubbel, he?
Last edited by Red Falcon; 14 november 2010, 15:33.
....... Maar deze foto is al -tig keren genomen. Je breekt al geen potten meer met zo'n foto. Waarmee ik niet wil zeggen dat het gemakkelijk zou zijn om zo'n foto te maken.
ye...toch ook wel dat gevoel bij deze opname.
omzetting is goed.
grt,bouk.
IK vind de foto perfect.....eigenlijk vind ik hem geweldig en ben ik er verliefd op. Mag dat? Ik geef in de kleine lettertjes aan dat er mensen kunnen gaan zeuren over de scherpte, maar dat de foto voor mij helemaal prima is.
Wel eens geprobeerd zo'n foto te nemen? Het is verdomd lastig namelijk.
Ik schrijf eigenlijk NOOIT dat een foto in de HOF moet komen, maar het is een opmerking die ik hier vaak tegenkom als mensen enthousiast zijn.
Last edited by Red Falcon; 14 november 2010, 15:37.
Smilies zijn leuk en vaak ook nuttig om emoties weer te geven, iets wat anders vrij moeilijk is via een medium als het internet. Gebruik ze echter wel met mate, 10 smilies achter elkaar is nergens goed voor. Let hier dus voor op.
grt,bouk.
Last edited by Red Falcon; 14 november 2010, 15:31.
Jawadde,
Wat een gezwets hier.
Die foto is gewoon prachtig, end of story.
Het feit dat deze foto al 100 keer genomen is kan me niet bommen.
Er zijn ook al 1000den foto's genomen van een pimpelmees. so what, who cares
mega goede foto
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM
voor mij is dit niet zo'n super foto...
alles is nogal grijs hier op m'n gecalibreerde monitor
rechts van het beeld gebeurt er niets...
rondom is alles erg zwart...
eigenlijk is het enige dat onze aandacht trekt de ogen en het gesloten vuistje van het kind...Die zijn goed!
zoals al eerder opgemerkt door anderen hier, een leuke foto voor de ouders, maar zeker geen grote kunst... is al veel op deze manier gefotografeerd en veel beter!
Comment