Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op handen gedragen.....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Op handen gedragen.....

Mijn eerste babyshoot met zwarte achtergrond. Was niet gemakkelijk met de belichting.
    Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

Re: Op handen gedragen.....

WAUW......PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Als er ergens HOF geroepen mag worden is het hier....smelt.
    Dit is gewoon een steengoede foto, waar je vast heeeeel erg trots op bent. Ik ben in ieder geval jaloers (in de goede zin des woords)
    Kun je iets vertellen over de belichting, je set up?

Compo is sterk...misschien een paar mm erbij aan de bovenkant, zodat zijn of haar koppie omhoog kan?
    Er gaan btw mensen klagen over de scherpte...die op de handen van papa ligt en niet 100% op de oogjes. Maar ik vind hem meer dan prima zo.
    Last edited by Monica; 14 november 2010, 00:26.

Comment

WOOW!
      Deez is knap! Respect!

Comment

Mijn eerste babyshoot met zwarte achtergrond. Was niet gemakkelijk met de belichting.
        `

Kan ik zeer goed geloven, en is dan ook een zeer innemende plaat waar ieder hier toch bij wegsmelt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
          `

Kan ik zeer goed geloven, en is dan ook een zeer innemende plaat waar ieder hier toch bij wegsmelt
          ik volg, dit zie ik met veel plezier voorbijkomen
          groetjes
          ronny
          gewoon een canonneke

Comment

Overdrijf toch een keer niet met al je icoontjes en zo.
            Ik kan me goed inbeelden dat deze voor de papa een magistraal gevoelige foto is en dat deze foto jou enorm aanspreekt... Maar deze foto is al -tig keren genomen. Je breekt al geen potten meer met zo'n foto. Waarmee ik niet wil zeggen dat het gemakkelijk zou zijn om zo'n foto te maken.

Je sleept er hof-toestanden bij, terwijl we in kleine lettertjes moeten lezen dat ie dan toch niet zo perfect is volgens u... beetje dubbel, he?
            Last edited by Red Falcon; 14 november 2010, 15:33.
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
              ....... Maar deze foto is al -tig keren genomen. Je breekt al geen potten meer met zo'n foto. Waarmee ik niet wil zeggen dat het gemakkelijk zou zijn om zo'n foto te maken.
              ye...toch ook wel dat gevoel bij deze opname.
              omzetting is goed.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

zeer mooi resultaat , de opmerking 'al gedaan' is op zich wel waar, maar neemt niet weg we hier allemaal zijn om bij te leren , dus why not?
                smile ! ...it confuses people ...

Comment

IK vind de foto perfect.....eigenlijk vind ik hem geweldig en ben ik er verliefd op. Mag dat? Ik geef in de kleine lettertjes aan dat er mensen kunnen gaan zeuren over de scherpte, maar dat de foto voor mij helemaal prima is.
                  Wel eens geprobeerd zo'n foto te nemen? Het is verdomd lastig namelijk.

Ik schrijf eigenlijk NOOIT dat een foto in de HOF moet komen, maar het is een opmerking die ik hier vaak tegenkom als mensen enthousiast zijn.
                  Last edited by Red Falcon; 14 november 2010, 15:37.

Comment

Schitterende foto. Krachtig en lief !!

Comment

7.13.9. Smiley-gebruik

Smilies zijn leuk en vaak ook nuttig om emoties weer te geven, iets wat anders vrij moeilijk is via een medium als het internet. Gebruik ze echter wel met mate, 10 smilies achter elkaar is nergens goed voor. Let hier dus voor op.
                      grt,bouk.
                      Last edited by Red Falcon; 14 november 2010, 15:31.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Jawadde,
                        Wat een gezwets hier.
                        Die foto is gewoon prachtig, end of story.
                        Het feit dat deze foto al 100 keer genomen is kan me niet bommen.
                        Er zijn ook al 1000den foto's genomen van een pimpelmees. so what, who cares

mega goede foto
                        een pessimist is een optimist met ervaring.
                        Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                        Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Kalm blijven en niet provoceren a.u.b.
                          Ondertussen wat opgekuist. Hoop dat het daar bij blijft.

Red Falcon
                          Moderator

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Heel knap, blij deze gezien te hebben.

Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

Comment

voor mij is dit niet zo'n super foto...
                              alles is nogal grijs hier op m'n gecalibreerde monitor
                              rechts van het beeld gebeurt er niets...
                              rondom is alles erg zwart...

eigenlijk is het enige dat onze aandacht trekt de ogen en het gesloten vuistje van het kind...Die zijn goed!

zoals al eerder opgemerkt door anderen hier, een leuke foto voor de ouders, maar zeker geen grote kunst... is al veel op deze manier gefotografeerd en veel beter!
                              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Working...
                              X