Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cléo

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cléo

Model Cleo R

Mua: Tanja Dassy
    Hair: Natascha M

UPDATE

mvg

jeannot
    Last edited by gNo; 2 oktober 2010, 19:56. Reden: Update voor de pro en contra

Re: Cléo

Wowwwwww!!!
    Knappe plaat!!! Weer eens wat nieuws van gNo!!!

Comment

Geplaatst door citygirl:

Wowwwwww!!!
      Knappe plaat!!! Weer eens wat nieuws van gNo!!!
      Wel citymeisje, ik vind het eigenlijk grappig dat je hier op dit forum ALLEEN op gNo's foto's reageerd,...(STEEDS hyperpositief!)

Betaald Jeannot goed ? ....wees gerust girlie, ik schrijf dit met een hele grote glimlach, no bad feelings ...maar het ligt er ook ZO dik op

Dit terzijde, vind ik de pic deze maal wel heel plastiekerig overkomen, de bewerking doet toch wat afbreuk hier...sorry Jeannot

Het hout op de achtergrond komt hier wel mooi uit...

Grtz, D.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
        Geplaatst door citygirl:

Wel citymeisje, ik vind het eigenlijk grappig dat je hier op dit forum ALLEEN op gNo's foto's reageerd,...(STEEDS hyperpositief!)

Betaald Jeannot goed ? ....wees gerust girlie, ik schrijf dit met een hele grote glimlach, no bad feelings ...maar het ligt er ook ZO dik op

Dit terzijde, vind ik de pic deze maal wel heel plastiekerig overkomen, de bewerking doet toch wat afbreuk hier...sorry Jeannot

Het hout op de achtergrond komt hier wel mooi uit...

Grtz, D.
        Betaal jij ze ook maar goed dan morgen Daniel

Comment

Sorry Jeannot...geen mooie bewerking, ik druk me genuanceerd uit...zelfs de knokkels van haar vingers zijn verdwenen. Voor mijn smaak zitten er ook teveel gele en rode delen in het gelaat.
          Jammer, want de compo en achtergrond vind ik sterk.

Citygirl...ga ff buitenspelen. Dat puberale gedoe.

Comment

Betaal jij ze ook maar goed dan morgen Daniel
            I will....

D.

Comment

I will....

D.
              Ik ben dan ook maar een amateurke hé daniel, jij bent een Prof, dat is dan ook een wereld van verschil

Comment

Ik ben dan ook maar een amateurke hé daniel, jij bent een Prof, dat is dan ook een wereld van verschil
                Alles nu ook weer niet overdrijven hé Jeannot

D.

Comment

Alles nu ook weer niet overdrijven hé Jeannot

D.
                  Ik overdrijf niet Dan, ik probeer zoals zovelen hier: komt deze aan, is het goed, komt hij niet aan tja, dan is dat zo, en daar ga ik echt niet van wakker liggen als je begrijpt wat ik bedoel.

Maar, we blijven gewoon verder doen hé, tot we aan het gaatje zijn zoals ze in Holland zeggen

Comment

vind hem ... en nee, 'k verwacht geen vergoeding van jeannot voor postieve comm.
                    zelf "plastiek" gevoel waarvan sprake hierboven stoort mij niet ...
                    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Model in je update komt (voor mij) 300% beter over. Natuurlijke kleuren en jawel....ik zie detail aan haar handen. Veel beter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                        Model in je update komt (voor mij) 300% beter over. Natuurlijke kleuren en jawel....ik zie detail aan haar handen. Veel beter
                        Daarom dat ik deze post, voor de pro's en Contra's he moontje

Comment

Ik vind het eerste beeld erg mooi.
                          Heel mooi die 'crossprocessing' en het contrast tussen warme en koude kleuren.

De nerven in het hout brengen wat extra mee in het beeld. De styling van het model is mooi gedaan en de compo met aandacht voor rules of thirds werkt erg goed. En niet te vergeten, de blik zit ook goed.

Tweede prentje met meer artistieke benadering kan me minder bekoren.

Comment

Vind beide versies cool
                            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Ik heb betere van je gezien, deze zijn te hard bewerkt en de uitsnede is niet mijn ding.

Comment

Working...
                              X