Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sorry Jeannot...geen mooie bewerking, ik druk me genuanceerd uit...zelfs de knokkels van haar vingers zijn verdwenen. Voor mijn smaak zitten er ook teveel gele en rode delen in het gelaat.
Jammer, want de compo en achtergrond vind ik sterk.
Citygirl...ga ff buitenspelen. Dat puberale gedoe.
Ik overdrijf niet Dan, ik probeer zoals zovelen hier: komt deze aan, is het goed, komt hij niet aan tja, dan is dat zo, en daar ga ik echt niet van wakker liggen als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar, we blijven gewoon verder doen hé, tot we aan het gaatje zijn zoals ze in Holland zeggen
Ik vind het eerste beeld erg mooi.
Heel mooi die 'crossprocessing' en het contrast tussen warme en koude kleuren.
De nerven in het hout brengen wat extra mee in het beeld. De styling van het model is mooi gedaan en de compo met aandacht voor rules of thirds werkt erg goed. En niet te vergeten, de blik zit ook goed.
Tweede prentje met meer artistieke benadering kan me minder bekoren.
Comment