Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door Joris ElvenboomBekijk bericht
Mooi, maar ik denk dat het nog veel beter wordt als je de linkerkant van je histogram ook gebruikt !
Bedankt voor de reactie.
Maar nee, ik had deze sfeer en belichting in de gedachte, en voor mij is ie goed zo.
Moest ik doen wat je zegt, was het een heel andere foto geweest en dus niet wat ik wou.
Sterke plaat, maar er is helaas veel teveel geshopt aan haar rechteroog (links op de foto), het lijkt er wel opgeplakt nu... misschien teveel verscherpt en oogwit te wit gemaakt? Ik twijfel zelf of het wel haar ogen zijn...
Anders mooie uitvoering, het is wel duidelijk dat het de bedoeling is dat er weinig schaduwen zijn en het werkt wel met de plaat.
Canon R | Leica Q EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes[/COLOR]
Bedankt voor de reacties.
Idd Bouk, dat eene haartje!
Oogwit is niet witter gemaakt, maar mss idd teveel detail in het oog gebracht.
Zal straks een update plaatsen waar dit minder is gedaan.
belichting zeer knap hier. Ogen vallen idd wat teveel op door bewerking?
In elk geval sfeerrijke plaat
Danku
Wel aan de update is er eigenlijk heel weinig bewerkt aan de ogen...
Ik denk dat het komt doordat op de originele foto de reflectie ( lichtpuntje ) in haar rechteroog een echte streep was.. Ik vond dit helemaal niet mooi, dus had ik eigenlijk de reflectie van haar linkeroog gecloond in haar rechteroog..
Kan zijn dat dit niet heel goed gedaan is, er daarom het er zo uitziet misschien
Comment