Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoals beloofd nu "het zusje" !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zoals beloofd nu "het zusje" !

ik vind dit geen goede foto.....
    de redenen zijn hierboven al aangehaald........maar ik herhaal ze best niet

mss wel leuk voor het model zelf en voor de fotograaf
    maar als buitenstaander maakt dit plaatje geen enkel gevoel bij me los....
    integendeel ik krijg er geen goed gevoel bij
    facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
      dit getuigt van weinig respect voor je medemensen Noël !
      Ik respecteer iedereen die mij respecteert maar als je evn het rijtje comments afloopt dan word ik zoals gewoonlijk regelrecht de grond in geboord.
      Vandaar dat ik keihard terug counter ....
      Zal me in de toekomst voor zover ik vrije tijd bezig houden met zinnige comments te schrijven op andermans beeldjes , misschien zijn er die er ooit wat van opsteken,wie weet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
        Ik respecteer iedereen die mij respecteert maar als je evn het rijtje comments afloopt dan word ik zoals gewoonlijk regelrecht de grond in geboord.
        Vandaar dat ik keihard terug counter ....
        Zal me in de toekomst voor zover ik vrije tijd bezig houden met zinnige comments te schrijven op andermans beeldjes , misschien zijn er die er ooit wat van opsteken,wie weet
        Een ding weet ik haast zeker en dat is dat je niet zomaar weer een fotootje zult posten zonder dat jezelf eerst de foto kritisch bekeken hebt.Je kan terugcounteren wat je wil de foto blijft gewoon 'slecht'.

Ik heb wel eens meerdere mooie foto's gezien van een goeie fotograaf hier heb je ter illustratie een link

Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

Niemand probeert je de grond in te boren, erg jammer dat je het zo begrijpt.

Comment

Topic kan voor mijn part afgesloten worden
          Zoveel comments,dat moet je verdienen elke dag opnieuw maar teveel is trop lol
          Wie denk je dat het hardst lacht met al die onzin?
          Ik heb mooie modellen in overvloed die willen poseren,een begrijpende echtgenoot die me zonder gezaag bij elke mooie dag mijn gang laat gaan en nog elke keer opnieuw plezier in mijn hobby!
          Meer moet dat voor mij niet zijn lol

Comment

Ik ben blij dat je gelukkig bent.
            . fashion & artist photography
            . www.kurtvandeweerdt.be
            . twitter . facebook . flickr

Comment

Ben je historiek eens gaan bekijken. En voor zover ik ze kan zien, zijn jouw studiofoto's wel de moeite waard. Daar krijg je wel geregeld goede comments op.
              Sinds het "naar buiten gaan" is het wat gekeerd precies. Misschien moet je daar dan toch eens even bij stil staan. Ik zie de studioversies (aaawww, dit doet pijn voor mij want ik hou niet van veel pose en studio) toch het liefts in elk geval.
              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
              www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KazzZ Bekijk bericht
                Ik vind die zwarte puntjes op de arm door de takjes niet echt mooi...
                ook mijn eerste mening..
                Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
                My flickr My site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                  Ben je historiek eens gaan bekijken. En voor zover ik ze kan zien, zijn jouw studiofoto's wel de moeite waard. Daar krijg je wel geregeld goede comments op.
                  Sinds het "naar buiten gaan" is het wat gekeerd precies. Misschien moet je daar dan toch eens even bij stil staan. Ik zie de studioversies (aaawww, dit doet pijn voor mij want ik hou niet van veel pose en studio) toch het liefts in elk geval.
                  Thanks. Ik kan er idd bij stilstaan, maar ik ben ervan overtuigd dat ik "buiten de lijntjes kan kleuren"... Net zoals ik heb moeten leren om erbinnen te kleuren. Het feit dat (laat het mij afkorten) BDLK hier wat stof doet opwaaien, kan ook zijn doordat men het hier wat minder gewend is... of gewoon geen fans van zijn. Dat kan best. Nu, laat mij eerlijk zijn en toegeven dat dit zeker niet mijn beste foto is, maar hij maakt iets los bij me... net door BDLK en vooral de krappe uitsnede. Moet ik daaraan werken? Ja, mss wel, maar ik blijf ermee doorgaan, hoe dan ook. Tot zover offtopic hier...
                  . www.kurtvandeweerdt.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cosnovitz Bekijk bericht
                    Thanks.(...)
                    Euhm, Yourt zijn post was volgens mij toch wel gericht naar de topicstarter, awacs457...

Imv de TS. Zijn reactie is compleet over de top. De eerste niet-positieve opmerking wordt rechtuit door hem aangevallen en dan is hij verwonderd dat diegene erna hem niet "zachtjes" aanpakken? Iedereen met kritiek is dan een idioot.

Het is gewoon geen superplaat + zijn reactie op kritiek = zeer pijnlijk.

Sommige mensen zijn blind en doof als het op hun eigen gedrag aankomt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                      Euhm, Yourt zijn post was volgens mij toch wel gericht naar de topicstarter, awacs457...

Imv de TS. Zijn reactie is compleet over de top. De eerste niet-positieve opmerking wordt rechtuit door hem aangevallen en dan is hij verwonderd dat diegene erna hem niet "zachtjes" aanpakken? Iedereen met kritiek is dan een idioot.

Het is gewoon geen superplaat + zijn reactie op kritiek = zeer pijnlijk.

Sommige mensen zijn blind en doof als het op hun eigen gedrag aankomt...
                      Mja, denk dat het toch op mij was, maargoed... maakt niet uit.
                      . www.kurtvandeweerdt.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cosnovitz Bekijk bericht
                        Mja, denk dat het toch op mij was, maargoed... maakt niet uit.
                        Yourt heeft het over studiofoto's - waar awacs vooral mee bezig was/is - en het wél ontvangen van goeie comments daaronder, omdat hij zegt overal afgebroken te worden.
                        Ik lees nergens hierboven iets over iemand die jouw foto's afbreekt...

Yourt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                          Yourt heeft het over studiofoto's - waar awacs vooral mee bezig was/is - en het wél ontvangen van goeie comments daaronder, omdat hij zegt overal afgebroken te worden.
                          Ik lees nergens hierboven iets over iemand die jouw foto's afbreekt...

Yourt?
                          Uw redenering kan kloppen... Ik ga ook voort op hetgeen gezegd werd in mijn (geliefd?) topic Alex Blue... Waar ik ook wat gemengde reacties krijg, terwijl ik op andere studiofoto's wel goede commentaar krijg... Kan dus beide, maar ik ga er vanuit dat het op mij was...

Dus idd: Yourt?
                          . www.kurtvandeweerdt.be

Comment

die twee topics lopen gelijkaardig heet op... ik doelde hier op Awacs en het "buiten de studio komen" maar het principe van BDLK haalde ik in cosnovitz' topic aan.
                            HEt gaat bij beiden wel op vind ik.
                            Net zoals er nu in dat andere topic gesteld wordt dat Awacs voor modellenbureaus fotografeert. Glamour toch niet, of wel? Verwarrend allemaal.
                            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                            www.musicinframe.be

Comment

God, ja... Waar gaat het nog over eigenlijk? Ik ga mij klaarmaken voor Tomorrowland... Efkes stoom afblazen! Salut!
                              . www.kurtvandeweerdt.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                                Ik heb van jou hier ook nog "niks"gezien...de ene idioot volgt hier blijkbaar de andere als het op onzinnige comments aankomt!
                                Bedankt om mij een idioot te noemen omdat ik een mening heb (zie de quote die ik had aangehaald).
                                Last edited by LucIoshi; 23 juli 2010, 02:03.

Comment

Working...
                                X