Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zoals beloofd nu "het zusje" !
Collapse
X
-
-
Re: Zoals beloofd nu "het zusje" !
heel mooi plaatje hoor.
maar wel rustig door blijven ademen!
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
model mocht van mij iets spannender belicht worden , dit is te vlak, te gewoon...
voor de rest
Comment
-
Het is dat degene zelf beslist waar hij de foto post maar er is niets showcasewaardigs aan deze foto.Maar dan ook helemaal niets. Niet de belichting, niet de compositie,niet de omgeving,geen vehaal. Fashion, beauty,natuur,snapshot ?
Leuk meisje hoor, maar daar ging het toch niet om ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sjonnie17 Bekijk berichtHet is dat degene zelf beslist waar hij de foto post maar er is niets showcasewaardigs aan deze foto.Maar dan ook helemaal niets. Niet de belichting, niet de compositie,niet de omgeving,geen vehaal. Fashion, beauty,natuur,snapshot ?
Leuk meisje hoor, maar daar ging het toch niet om ?
Comment
-
-
Een leuke...maar ik vond het zusje toch leuker/mooier qua foto
@sjonnie17...hoe had het allemaal beter gekunt dan? Ben benieuwd...leer zelf ook graag bij
edit: Zat eens op je profiel te kijken bij je postst...daar las ik een topic over een bewerking van jou op een plaat van MadMax...man man, wat was jij op de teentjes getrapt als mensen hun commentaar niet onderbouwen...wat laat je jezelf met opmerkingen als deze hier dan kennen zeg...Ben nog benieuwder geworden naar je alom grote wijsheid in deze...!Last edited by jeroen.k; 20 juli 2010, 20:43.Mijn objectieven zijn all round...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk berichtEen leuke...maar ik vond het zusje toch leuker/mooier qua foto
@sjonnie17...hoe had het allemaal beter gekunt dan? Ben benieuwd...leer zelf ook graag bijEOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
https://sites.google.com/view/pdh65/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk berichtHet is dat degene die hier absoluut niks goed in vind maar beter zelf eens wat showcasewaardigs post!
En als ik een foto mooi vind dan zeg ik dat ook wel.Het is niet om je persoonlijk af te kraken,dus doe je voordeel met de kritiek.
Ik val verder niemand persoonlijk aan.(voor degenen die zich geroepen voelen om meteen defensief te worden).
Voor degenen die zich afvragen hoe het dan gemoeten had heb ik wel wat tips die eigenlijk vele van ons ook al weten.Als je hieraan denkt voordat je de foto neemt gaat het vanzelf beter.
Een minder rommelige voor en achtergrond kiezen, hoofdonderwerp niet in het midden van de foto plaatsen maar rekening houden met de ''gulden snede'',hoofdonderwerp isoleren door het beeld ermee te vullen of juist de omgeving betrekken in de foto,de belichting goed krijgen tussen hoofd en bijzaken, je ogen glijden vanzelf naar de meer belichte delen in een foto en dat is hier helaas de achtergrond, en naar alle onkruid die om aandacht schreeuwen.
Comment
-
Wat kunnen wij Belgen toch weinig kritiek verdragen... Maar dit gezegd zijnde, zou ik toch ook graag wat kritiek geven... Maar zie het aub als opbouwende!
Ik vind heel de foto veel te druk. Zelfde model, ongeveer dezelfde pose, misschien andere expressie, andere kledij/styling, andere nabewerking, ander decor en je hebt een mooie foto... But hey, that's just my opinion!
Comment
-
-
@Cosnovitz...ik ben sowieso geen Belg
@Sjonnie...het is dan ook niet defensief of aanvallen (het is immers niet mijn foto) maar als je iets slecht vindt...dan hoor ik graag waarom We zijn hier toch allemaal om te leren. (daarmee hoef ik het nog niet eens te zijn met de kritiek, maar als alle reacties alleen maar bestonden uit "goed" of "slecht" wordt het hier ook een dooie bende).Mijn objectieven zijn all round...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht@Cosnovitz...ik ben sowieso geen Belg
@Sjonnie...het is dan ook niet defensief of aanvallen (het is immers niet mijn foto) maar als je iets slecht vindt...dan hoor ik graag waarom We zijn hier toch allemaal om te leren. (daarmee hoef ik het nog niet eens te zijn met de kritiek, maar als alle reacties alleen maar bestonden uit "goed" of "slecht" wordt het hier ook een dooie bende).
Comment
-
Dit is voor mij ook niet het betere werk...
Omdat ik het gevoel krijg dat dit beeld geen inspanning en weinig talent vraagt om te maken. Je wandelt met een meisje naar een plek, je vraagt ze neer te liggen, even naar de camera kijken, adem inhouden en je drukt af. Misschien nog eens als het licht niet goed zit.
Dit is geen geniaal getimede foto, dit is geen bijzondere belichting en dit is zeker geen bijzonder styling.
Eén voorbeeld: ik had de teenslippers eraf gelaten. Nu valt het té hard op dat ze net even neerligd voor de foto. En al helemaal door het feit dat ze op harde oncomfortable keien ligt. Niemand die geloofd dat iemand zich daar echt gaat leggen.
Dusja, het is een mix van geloofwaardigheid en de moeilijkheidsgraad, die het - naar mijn persoonlijke mening - niet bijster speciaal maakt. Een blote navel is niet genoeg...
Er zijn natuurlijk tal van mensen die zeer tevreden zijn met zo'n foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk berichtDit is voor mij ook niet het betere werk...
Er zijn natuurlijk tal van mensen die zeer tevreden zijn met zo'n foto.
Er zullen veel meer modellen % zijn die voor dit soort foto willen poseren dan dat ze kiezen voor het andere werk.EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
https://sites.google.com/view/pdh65/
Comment
Comment