Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wedding

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wedding

Als het koppel ermee tevreden is, wel meer moet dat niet zijn
    Vindt het zelfs wat italiaans hebben weet niet waarom, maar geeft mij zo die indruk

jeannot

Comment

Re: Wedding

Ik wil diegenen, die zeggen dat deze foto een voorbeeld is, van hoe het NIET moet, me dan wel eens laten zien, hoe zij denken dat het WEL moet.

Ik heb de foto al enkele dagen geleden gezien, en toen dacht ik gewoon dat hij verkeerd stond, beter zou staan bij "mensen en straatfotografie".
      Mijn reden... zo'n opnames als deze worden meestal spontaan gemaakt, meestal vlak na het instappen in de wagen, aan de kerk of aan het gemeentehuis, zonder studio-opstelling of strobistenmateriaal...
      Het is m.i. ook een heel goed moment om zo'n foto te maken, omdat het geluk er op dat moment meestal nog meer afstraalt, zenuwen vallen even weg, "het is gebeurd", zo ook in deze foto. OK, laat hem niet "het scherpst gepresenteerd zijn", maar 't is en blijft voor mij een spontane foto, en die duidelijk het geluk, het moment en het verhaal meegeeft. De titel had zelfs niet moeten zijn "wedding", iedereen heeft het duidelijk mee.

Mvg

Chris

Comment

Working...
      X