Re: Wedding
Ik vind dit overdreven negatief. Als je zelf al wat trouwreportages gedaan hebt, moet je toch wel weten dat 3/4 van de foto's spontane, onvoorspelbare improvisatie foto's zijn. Deze foto in het rijtje zetten en vergelijken met officiële geposeerde trouwfoto's voor boven de open haard, vind ik toch wel een brug te ver.
Klanten (en familie) zijn evenzeer (of soms meer) tevreden met dit soort snel-snel & spontane foto's, dan met de overgestyleerde & geposeerde foto's. Je moet het wel wat in zijn context zien.
De voorgrond-onscherpte begint al op de onderste linkerhoek van het autoraam. De achtergrond-onscherpte voorbij haar halssnoer. Het gezicht ligt nog perfect in de DOF.
Je verwart algemene onscherpte (door verkleinen of pp) met foute focus...
Ik zie namelijk nergens in het beeld iets dat scherper is dan het gezicht van de vrouw.
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan
Bekijk bericht
Klanten (en familie) zijn evenzeer (of soms meer) tevreden met dit soort snel-snel & spontane foto's, dan met de overgestyleerde & geposeerde foto's. Je moet het wel wat in zijn context zien.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke
Bekijk bericht
Je verwart algemene onscherpte (door verkleinen of pp) met foute focus...
Ik zie namelijk nergens in het beeld iets dat scherper is dan het gezicht van de vrouw.
Comment