Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik heb ook effe getwijfeld om het vlekje (litteken van mazelen oid) naast de neus weg te clonen. Scherpte zou kunnen dat ik wat te sterke ruisonderdrukking gedaan heb en dat eea daardoor wat minder scherp is. Ik ga het nog eens nakijken op het origineel.
Mooi plaatje, maar mis ik iets aan scherpte of ligt het aan mijn moeie ogen?
Waarom moeten tegenwoordig de foto's allemaal nagelscherp zijn ; het is gewoon onnatuurlijk . Scherpte okay maar zonder overdrijven,deze is voor mij okay !
Waarom moeten tegenwoordig de foto's allemaal nagelscherp zijn ; het is gewoon onnatuurlijk . Scherpte okay maar zonder overdrijven,deze is voor mij okay !
Ja Awacs...daar heb je gelijk in vind ik!!!
Ach..er moet iets te zeggen zijn over een foto, dat gevoel krijg ik hier een beetje bij bd.
Ik zie soms foto's die ikzelf nergens op vind slaan die werkelijk de hemel ingeprezen worden( ook omdat dit foto's zijn van bekenden va n hier) en ik zie ook foto's die fantastisch zijn en daar wordt commentaar op gegeven, zit men te zeuren over hele kleine zielige details.( dit zijn altijd foto's van de mensen die hier niet popiejopie zijn)
Spijtig, maar zo is het hier nu eenmaal.Ik voel het zo en hoor van meerdere mensen die ik al persoonlijk gesproken heb dat zo zien.
Ik vind dit een hele mooie foto, niks scherpte te weinig hoor!
Het litteken vind ik moet je niet weghalen.
Een puistje ofzo is geen probleem, maar iets dat er altijd zit hoor er te blijven
Helemaal mee eens.
Standpunt 1: Als individuele haren zichtbaar zijn is de scherpte voldoende.
Standpunt 2: Tijdelijke onvolkomenheden verwijderen (wondjes puistjes ed) de rest (sproeten, lidtekentjes ed) laten staan, tenzij het model er om vraagt.
Comment