Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

just alexandra

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• just alexandra

Graag eens jullie mening over deze strobist foto
    of als ik er maar iets van opsteek...

model : Alexandra Blancquaert

Re: just alexandra

Mooi belicht, maar mis wat restruimte rechts. Hoek zou ook wat lager kunnen maar overal nice.
    (persoonlijke mening )
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      Mooi belicht, maar mis wat restruimte rechts. Hoek zou ook wat lager kunnen maar overal nice.
      (persoonlijke mening )
      Ik volg Jorgen.

Ik zou trouwens de omgeving iets meer laten meespelen in de foto. Die is me nu wat te donker...

Grz. Peter
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        (persoonlijke mening )

Idd want:
        Vogelperspectief comprimeert het model. Algemene regel is camerastandpunt op ooghoogte (maar er zijn heel wat uitzonderingen afhankelijk van de uitstraling die men wil bekomen).
        Ook opletten bij 3/4-de aangezichtsopname dat ooghoek niet overdreven wordt (te veel oogwit zichtbaar).
        Verder opletten dat lichtbronnen niet te hoog geplaatst zijn, tenzij er een "spot"-effect (theaterverlichting) beoogt wordt.

Henri
        lidnummer: BD0435BE

Comment

Standpunt iets lager en meer naar rechts waardoor het model haar hoofd minder had hoeven draaien waardoor de stand van de ogen voor mijn gevoel beter was geweest.
          Maar ik realiseer me dat ik niet ter plekke was en dat de achtergrond dan te prominent aanwezig zou kunnen zijn.
          Niet alles hoeft scherp te zijn, ook niet onscherp.
          Een Nikon uitzet. http://www.pbase.com/studio56

Comment

Working...
          X