Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fairy

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fairy

en zo zie je meteen hoeveel waarde je aan heel dat hof gebeuren moet geven...
    http://www.jvs-photography.be/

Comment

Nou ja, het is naar mijn idee weleen voorbeeldfunctie! En dit is nou niet bepaald een voorbeel welk je zou moeten volgen...
      Ik ben wel van mening dat de platen die in hof komen op z'n minst technisch correct dienen te zijn. Ik vind dat dat echt wel met maatstaaf moet zijn!

Dit zegt nits over de auteur - wellicht maakt hij prachtige platen, endit is ook wel een prachtplaatje, alleen hij zit niet goed genoeg in elkaar!

Comment

I love it the way you present it. Congrats for this work and the appreciation by the Hall of Fame.
        Greetings
        Gils

Comment

Ik vind niet dat een Hof altijd technisch correct moet zijn...maar volg verder wel
          Mijn objectieven zijn all round...

Comment

gecropt tot net onder de laatste blauwe vlinder, valt het nog mee
            voor de rest snap ik de HOF plaats totaal niet, moesten sommige fotografen dit posten, dan krijg je direct de negatieve comments op je dak.
            blurren geen probleem daarmee, maar de uitvoering van de blur die ik hier zie
            groetjes
            ronny
            gewoon een canonneke

Comment

Hmmmm....Ik gun het TS van harte, ookal was het idd maar een one night stand Bouk...maar wtf!!!
              Ik vind het soms frusterend als ik een foto zie als die van wim,"moeder en kind" ...een kei van een foto die echt een plek in de HOF had moeten krijgen! En dan deze in de HOF. sJa...dit is een foto waar heel veel potentie in zit. De compo, toning, model zijn prachtig. Maar komaan zeg...de bewerking (blur) is meer dan JAKKES en van laag niveau.
              Ik weet het, het is not done om dit te zeggen, maar ik moet even mijn hart luchten.
              Hof...het zal wel, ik snap de criteria al tijden niet meer.

Comment

Welcome!

And congrats on your Hall of Fame!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
                  Ik vind niet dat een Hof altijd technisch correct moet zijn...maar volg verder wel
                  Klopt! Lang niet alle HoF-foto's worden geselecteerd enkel en alleen omdat ze "technisch correct" zijn. Dan zouden we nog enkel foto's te zien krijgen van drie dezelfde topmodelfotografen nietwaar?
                  Af en toe kan je er ook een foto terugvinden met schoonheidsfoutjes, maar die toch een toegevoegde waarde heeft door een unieke compo, verrassende standpunt, vernieuwende fotografie, een uitzonderlijke momentopname of één van die -tig andere argumenten.

Wat die blur betreft, de titel "fairy" geeft al aan dat het een feeëriek plaatje is. Dan zijn blur/softfocus en wat overstraling standaard ingrediënten om dergelijke foto's te bewerken. Dat die bewerking niet iedereen even geslaagd vindt kan ik best begrijpen, smaken verschillen nu eenmaal.

Willy
                  Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                    Wat die blur betreft, de titel "fairy" geeft al aan dat het een feeëriek plaatje is. Dan zijn blur/softfocus en wat overstraling standaard ingrediënten om dergelijke foto's te bewerken. Dat die bewerking niet iedereen even geslaagd vindt kan ik best begrijpen, smaken verschillen nu eenmaal.

Willy
                    Sorry Willy, ben het niet met je eens.
                    Wel met blur en Fairy... die combi is prima.

Maar het is hier bijzonder slecht uitgevoerd en doet ronduit afbreuk aan de plaat.
                    Kijk alleen naar haar schouder.. die aan de ene kant geen schouderrand meer heeft... en aan de andere kant de dubbele streep langs haar nek en schouder. En dan zwijg ik nog maar over de neus en al het andere.

Ben het dus met 90% van de mensen hier eens dat dit prutswerk niet als voorbeeld dient in HOF. Mensen betalen €30-35 voor een boek met hoogstandjes. Wees dan wat kritischer.
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

felicitaciones Jebel, esta foto es uffff muy bonita ;-)
                      Sony α77 -Sony 50mm F1.4- Sony 18-200mm F3.5-6.3 DT - Sony 70-300G SSM- Sony 16-50mm F2.8 SSM ,Tamron 28-75mm f/2.8 XR Di LD ASP IF-Tamron SP AF 90MM F/2.8 Di Macro -Sony HVL-F42AM Manfrotto 055cxpro4 + ballhoofd

Comment

Working...
                      X