Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Nice : vind deze nog beter dan die andere (geweldige rok ook ), maar ik wachtte eigenlijk nog op nr 3 om de reeks te vervolledigen en dan te reageren
Off topic : wat betreft # reacties : is het je al opgevallen dat sommigen dermate neerbuigend doen over iedereen die reageert (buiten 1 of 2 uitzonderingen), dat het wel erg moeilijk wordt om nog te reageren ?
Nice : vind deze nog beter dan die andere (geweldige rok ook ), maar ik wachtte eigenlijk nog op nr 3 om de reeks te vervolledigen en dan te reageren
Off topic : wat betreft # reacties : is het je al opgevallen dat sommigen dermate neerbuigend doen over iedereen die reageert (buiten 1 of 2 uitzonderingen), dat het wel erg moeilijk wordt om nog te reageren ?
jups... is ook zo. Ik maak me er ook wel eens schuldig aan.
Ik heb de vorige niet gezien.
Ik vind dit wel een leuke plaat ,maar heb wel een waslijst aan kleine kritiekpunten...
Op deze vind ik de schaduwpartijen nogal hard (onder de oksel lijkt het daardoor ook op haargroei) Door de belichting is de rechterarm in stukken gehakt - donker/licht/donker. Wellicht met de dodge en burn kwasten is daar wat meer zachte overgang in te verkrijgen.
De model zit wat moeilijk - dat is zichtbaar.En de borst (maar dit is mening van een vrouw!) vind ik niet erg mooi eruit zien.
De huisdokter (serie op tv in den Belgique) zou zeggen: ik zie onderaan zwarte bakstenen, en dan bovenaan witte, en dan de strepen van die rok en dan de schoentjes en dan de halsketting. Da's me wat teveel van het goede.
Ze zit er ook wat gewrongen bij vind ik en zit eerder te vechten tegen haar kleed dan dat er harmonie is.
De huisdokter (serie op tv in den Belgique) zou zeggen: ik zie onderaan zwarte bakstenen, en dan bovenaan witte, en dan de strepen van die rok en dan de schoentjes en dan de halsketting. Da's me wat teveel van het goede.
Lijkt me erg ongezond leven in Belgie dan ... hier kijken ze naar het lichaam
fijn om deze in het andere draadje te ontdekken, want ik lag op dat moment in het hospitaal, en had deze op een haar gemist, scherpe knappe plaat makker
Jorgen, ze mogen hier toch zeggen wat ze willen, (zie hier wat hoger) ...maar eigenlijk vind ik dat je er heel goed op vooruitgaat,
buiten fashionmodellen goed te shooten begin je nu ook al heel redelijk goed bakstenen te shooten,(in 2 kleuren dan nog!)...is ook niet aan iedereen gegeven
Allez, genoeg gelachen, interessant model, interessant licht, interessante crop, interessante outfit, = t'is een super plaatje!
Comment