Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijna...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bijna...

Ben erg benieuwd naar jullie mening!
    Alvast bedankt voor het kijken!

Re: Bijna...

ja hoor, een zeer mooi plaatje Marina

jeannot

Comment

Dank je, Jeannot!

Best eng, hoor - buiken fotograferen! Dit is de allereerste keer dat ik zoiets deed.

Comment

De eerste keer is meestal alles eng hé

Comment

Ik vind dit eeeeeeeeeerg mooi..
          Ontzettend leuk gedaan.
          TOP.!

Comment

vind dat de uitwaaiering totaal d everkeerde kant op gaat.
            daarom niet geslaagd, concept is goed.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

ik heb de foto ook al enkele malen bekeken en afgevraagd wat het zou geven mocht je hem horizontaal draaien.
              EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
              https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

Als het aan mij ligt zie ik hem graag terug, maandagavond in d'n "HoF"....
                "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

Comment

Prachtig mooi.
                  Is die uitwaaiering een bewerking?
                  Al doende leert men...

Flickr

Comment

mooi en origineel
                    Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
                    www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

Comment

Prachtige, is een topplaat!
                      http://pxgarden.tumblr.com/
                      Nikon D600 - Nikkor 28 f1.8 - Nikkor 50 f1.4 - Nikkor 85 f1.8 - Nikon SB600 - Nikon 70-300VR

Comment

Komt wat te "vuil" en vlekkerig over hier en daar om echt top/HOF te zijn.
                        Idee is wél top!
                        -

OT: als ik u zou zien zou ik Marina wellicht een mooie naam vinden maar ik denk dat niemand durft zeggen dat dit wegens de gekende bijklank wel echt een naam is die mensen liever niet onder hun foto willen en die ik als fotografe ten allen prijze had vermeden. "Marinafotografie"??
                        Natuurlijk, als ge zo verder blijft doen kunt ge op uw eentje misschien de reputatie terug rechtzetten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                          De eerste keer is meestal alles eng hé
                          Ja! Dat is waar!!!

Moontje en Lockdriver, Ontzettend bedankt!!!

Bouk! Je hebt volledig gelijk, natuurlijk moet die naar achter! Daar dacht ik vanmorgen ook ineens aan. Alleen da's natuurlijk al te laat...

Nena, Dank je wel!!! de stof waaide onvoldoende met een ventilator, dus de golfjes heb ik naderhand aangebracht. Mocht iemand een tip hebben over hoe dit wel lukt - hoor ik dat heel graag!!!

Comment

Witte mol en Raptorken, ook ontzettend bedankt!

Oorspronkelijk geplaatst door Strobokop Bekijk bericht
                            Komt wat te "vuil" en vlekkerig over hier en daar om echt top/HOF te zijn.
                            Idee is wél top!
                            -

OT: als ik u zou zien zou ik Marina wellicht een mooie naam vinden maar ik denk dat niemand durft zeggen dat dit wegens de gekende bijklank wel echt een naam is die mensen liever niet onder hun foto willen en die ik als fotografe ten allen prijze had vermeden. "Marinafotografie"??
                            Natuurlijk, als ge zo verder blijft doen kunt ge op uw eentje misschien de reputatie terug rechtzetten
                            Dank je voor de reactie, Ik wil graag weten waar het 'vuil en vlekkerig' overkomt????
                            De schaduwpartij op de grond afkomstig van de stof vond ik juist een een mooie spanning toevoegen, Maar als meer mensen dit als 'vuil' zien - kan ik het uiteraard wel 'schoonvegen'.

En het 2-e : -Wat is er met de reputatie van mijn naam??? Ik begrijp echt niets van het verhaal... Is er wellicht iets in België aan de hand waar ik niets van weet??? Moet ik incognito???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                              ik heb de foto ook al enkele malen bekeken en afgevraagd wat het zou geven mocht je hem horizontaal draaien.
                              Horizontaal??? Dus dat dat ze ligt??? Nou, dat kunnen we wellicht uitproberen!!!

Comment

Working...
                              X