Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vormsel
Collapse
X
-
-
Re: Vormsel
vind de kleuren niet mooi en onder de kin zit te veel schaduw.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Uhmm,
mij kan deze foto wat minder bekoren om diverse redenen :
de bewerking in de eerste plaats : totaal niet passend bij een dergelijke plaat, met zeer lelijke kleurencombinatie als gevolg.
model veel te centraal geplaatst wat een typisch snapshot effect oplevert.
drukke en niet mooie noch passende achtergrond.
het stuk witte zetel in de linkeronderhoek gaat met veel te veel aandacht lopen.
veel te hard licht wat zeer harde en storende schaduw tot gevolg heeft.
Benieuwd naar andere foto's van deze reeks, veronderstel dat je er toch nog andere hebt.
Mvg. Peter
Comment
-
sorry, ik sluit me aan bij Petehttp://pxgarden.tumblr.com/
Nikon D600 - Nikkor 28 f1.8 - Nikkor 50 f1.4 - Nikkor 85 f1.8 - Nikon SB600 - Nikon 70-300VR
Comment
-
-
Als ik deze kleuren zie moet ik weer denken aan een afdruk van een diapositief. Zelf afdrukken van dia's was erg moeilijk en je kreeg al vlug zoiets als dit.
Ik vind het persoonlijk niet bij het onderwerp passen.
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Volgens mij heb je de oogjes wat gebleekt en het is er nét over (volgens mij, dus) en de tandjes heb je niet gebleekt of veel minder en dat stoort me wat.
Pas op : niets van aantrekken, da's MIJN mening hé !
De achtergrond vind ik kitscherig en (imho, alweer) gewoonweg afschuwelijk.
Ook je kleuren zijn niet goed.
Als het hard klinkt : niet te fel aantrekken, het is soms moeilijk om dingen genuanceerd te formuleren.
Comment
-
Buiten de foto om te zetten naar x-processing is er niets verandert aan de foto.
Over dat stukje van de zetel wat misschien teveel de aandacht trekt moet ik jullie gelijk geven maar over kleuren dat is toch meer persoonlijk. De een vind dit mooi, de ander dat.
En de achtergrond, heb op dit forum al zoveel drukke en écht afschuwelijke dingen gezien die de hemel ingeprezen worden dat ik gewoonweg niet meer weet wat goed is en wat niet, misschien ligt dat ook wel aan de naam van de fotograaf!?
Maar ik sta open voor ieder zijn mening en dan mag ik toch ook effe de mijne geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crush Bekijk berichtBuiten de foto om te zetten naar x-processing is er niets verandert aan de foto.
- ...vind de kleuren niet mooi en onder de kin zit te veel schaduw
- ...zeer lelijke kleurencombinatie
- ...Als ik deze kleuren zie moet ik weer denken aan een afdruk van een diapositief
De behandeling die je hebt toegepast verhoogt het contrast in aanzienlijke mate en creëert een totaal "uitbalans kleurenweergave".
In de analoge tijd was dit een probleem in afwerkcentrales die accidenteel (verkeerde ontwikkelbaden) met dergelijk probleem opgeschept waren.
Experimenteel wordt het procédé toegepast als men op zoek is naar een ietwat dramatisch effect. Maar dat effect lijkt me hier totaal ongepast in het kader van een sereen vormsel.
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk berichtHier geef je zelf het antwoord op de gemaakte opmerkingen:
- ...vind de kleuren niet mooi en onder de kin zit te veel schaduw
- ...zeer lelijke kleurencombinatie
- ...Als ik deze kleuren zie moet ik weer denken aan een afdruk van een diapositief
De behandeling die je hebt toegepast verhoogt het contrast in aanzienlijke mate en creëert een totaal "uitbalans kleurenweergave".
In de analoge tijd was dit een probleem in afwerkcentrales die accidenteel (verkeerde ontwikkelbaden) met dergelijk probleem opgeschept waren.
Experimenteel wordt het procédé toegepast als men op zoek is naar een ietwat dramatisch effect. Maar dat effect lijkt me hier totaal ongepast in het kader van een sereen vormsel.
HenriKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
Comment