Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Komt wat te "vuil" en vlekkerig over hier en daar om echt top/HOF te zijn.
Idee is wél top!
-
OT: als ik u zou zien zou ik Marina wellicht een mooie naam vinden maar ik denk dat niemand durft zeggen dat dit wegens de gekende bijklank wel echt een naam is die mensen liever niet onder hun foto willen en die ik als fotografe ten allen prijze had vermeden. "Marinafotografie"??
Natuurlijk, als ge zo verder blijft doen kunt ge op uw eentje misschien de reputatie terug rechtzetten
Bouk! Je hebt volledig gelijk, natuurlijk moet die naar achter! Daar dacht ik vanmorgen ook ineens aan. Alleen da's natuurlijk al te laat...
Nena, Dank je wel!!! de stof waaide onvoldoende met een ventilator, dus de golfjes heb ik naderhand aangebracht. Mocht iemand een tip hebben over hoe dit wel lukt - hoor ik dat heel graag!!!
Komt wat te "vuil" en vlekkerig over hier en daar om echt top/HOF te zijn.
Idee is wél top!
-
OT: als ik u zou zien zou ik Marina wellicht een mooie naam vinden maar ik denk dat niemand durft zeggen dat dit wegens de gekende bijklank wel echt een naam is die mensen liever niet onder hun foto willen en die ik als fotografe ten allen prijze had vermeden. "Marinafotografie"??
Natuurlijk, als ge zo verder blijft doen kunt ge op uw eentje misschien de reputatie terug rechtzetten
Dank je voor de reactie, Ik wil graag weten waar het 'vuil en vlekkerig' overkomt????
De schaduwpartij op de grond afkomstig van de stof vond ik juist een een mooie spanning toevoegen, Maar als meer mensen dit als 'vuil' zien - kan ik het uiteraard wel 'schoonvegen'.
En het 2-e : -Wat is er met de reputatie van mijn naam??? Ik begrijp echt niets van het verhaal... Is er wellicht iets in België aan de hand waar ik niets van weet??? Moet ik incognito???
Comment