Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Maar jong wat doe je nu toch. Dit is helemaal niet jouw niveau (en zeker niet dat van Sam) We hebben al veel beter gezien. Pose en belichting zijn zeer onflateus.
Sorrry, Jeannot maar dit moest me even van het hart.
Wel ik vind het een gedurfde plaat maar ik zou wat meer oog voor details gehad hebben Jeannot..
Ik vind het nu net iets te rommelig..Dat standbeeld met schaduw..Die spiegel had ik meer betrokken in het geheel..Een iets andere pose van Sam..
Och ja ik weet het zo nie maar hij kijkt niet zo goed vind ik..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik had deze nog niet gezien...maar ja, het regent ook gNootjes op BD.
Sja....Wat wil je nu eigenlijk uitbeelden...ik zie een verschrikte sam, zeer ongemakkelijk op een tafel liggen en op een niet elegante wijze (ik zeg het voorzichtig)
Belichting is weer tjakka volopen frontaal op het model, dit is niet gewoon dwars doen van je....ik begin me af te vragen of je het belichten wel beheert. Dit is iig niet wat Jorgen jou heeft laten zien in zijn workshop.
Ik ben geen fan....zie liever die romantische portretjes in de maisvelden van je. DIE waren goed!
Moet iedereen altijd binnen de lijntjes kleuren ??
Ik zie een foto waar ik wat langer naar kijk. Ik denk niet dat de poster een glamourfoto wou neerzetten, eerder een atypisch beeld van iets wat hier veel te veel getoond wordt en door iedereen als zoete broodjes naar binnen gehapt wordt...
Comment