Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Salon Rouge

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Salon Rouge

Model : Sam

Mua Tanja Dassy

Hair : Kenny Detré

Groetjes

jeannot

Re: Salon Rouge

knap, t.o.v. je vorige post is deze dan weer meer gewoontjes maar daarom niet minder.
    Vergis ik mij of is de stenen ballustrade en gordijn getekend en niet echt?
    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

Veel beter Jeannot..
      Doe die struik er eens af? Allez das mijn gedacht hé..
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Veel beter Jeannot..
        yep, zonder Fuchsia beter.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
          knap, t.o.v. je vorige post is deze dan weer meer gewoontjes maar daarom niet minder.
          Vergis ik mij of is de stenen ballustrade en gordijn getekend en niet echt?
          is Idd een getekende balustrade , was een podium van een toneelgezelschap

thanks

jeannot

Comment

Ik dacht al zoiets, maar de gordijn is echt, hoor...

Mss idd beter zonder de plant, maar ben niet zeker...

Ik vind deze wel veel fijner dan je 'Room of Decadance', als ik zo vrij mag zijn...!

Comment

jeannot, weer een knappe plaat en ik sluit me aan bij de voorgaande commentaren een "bloem" weghalen om de echte bloem nog beter tot uiting te laten komen
              nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                jeannot, weer een knappe plaat en ik sluit me aan bij de voorgaande commentaren een "bloem" weghalen om de echte bloem nog beter tot uiting te laten komen
                Mooi gezegd...

Comment

Sam heeft een prachtig gelaat en het plaatje is op zich heel mooi.
                  Wat ik echter heel erg mis in je foto's is het spelen met licht en vooral schaduw. De foto's zijn stuk voor stuk frontaal hard ingeflitst, waardoor ik de foto's erg plat (letterlijk) vind overkomen. Aan creativiteit geen gebrek maar ik persoonlijk zou veel meer aandacht schenken aan de belichting. Dit is niet meer dan een registratie van een mooie dame in een mooie omgeving.
                  Om deze foto wat sterker te maken zou ik ook het beetje armoedige muurtje en de plant wegcroppen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                    Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                    Sam heeft een prachtig gelaat en het plaatje is op zich heel mooi.
                    Wat ik echter heel erg mis in je foto's is het spelen met licht en vooral schaduw. De foto's zijn stuk voor stuk frontaal hard ingeflitst, waardoor ik de foto's erg plat (letterlijk) vind overkomen. Aan creativiteit geen gebrek maar ik persoonlijk zou veel meer aandacht schenken aan de belichting. Dit is niet meer dan een registratie van een mooie dame in een mooie omgeving.
                    Om deze foto wat sterker te maken zou ik ook het beetje armoedige muurtje en de plant wegcroppen.

voila, de crop

Wat schaduwen betreft Monica, die moeten er niet altijd zijn, regels zijn er om te overtreden hé

Comment

Crop is veel sterker
                      Over de belichting....nah laat maar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                        Veel beter Jeannot..
                        Ik volg. Die struik stoort voor mij het evenwicht in de foto.
                        Al doende leert men...

Flickr

Comment

Gauw die Plant terug...............!!!!
                          Zij ( de plant ) bepaalt waarom het model in die richting kijkt en completeert het beeld. Het beeld wordt nog sterker doordat het maar een halve plant is.
                          Daardoor moet je gaan kijken en denken.
                          Zonder plant is het een vrouw op een bank en verder niks.
                          Met plant zit er een verhaal in.
                          m.v.g.
                          www.foto-frans.nl
                          workshops: ook met jouw eigen model ! .

Comment

Verhaal? Je bedoelt: "vrouw kijkt naar plant?" WAUW....
                            Beetje onzin hoor, want Sam kijkt naar beneden, richting haar schoen.
                            En zeg eerlijk...dat iele lelijke muurtje en die plant verstoren het idee dat het om een diva op een sofa gaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                              Verhaal? Je bedoelt: "vrouw kijkt naar plant?" WAUW....
                              Beetje onzin hoor, want Sam kijkt naar beneden, richting haar schoen.
                              En zeg eerlijk...dat iele lelijke muurtje en die plant verstoren het idee dat het om een diva op een sofa gaat.
                              Hier wordt nergens de naam "Diva" genoemd, nu dat flauwe muurtje dat is niet mijn opzet, deze staat in een Magazine hier lokaal, zo dus als ze mij vragen om daar te shooten, dan ga ik niet liggen eillen over dat muurtje of die achtergrond
                              btw, ik had het hier ook in de studio kunnen trekken,maar dan zit je pas met een "achtergrond", en als de opdrachtgever hier dat voor oog heeft , dan doen we dat zo simpel

groetjes

jeannot

Comment

Working...
                              X