Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben wel benieuwd naar plug-in versie.
Niet om te lachen, maar ect om het resultaat te zien.
Als je een postprocess van 4 uren voor 1 beeld toepast en je wilt dat bijvoorbeeld verkopen om te publiceren in een magazine, dan ga je werken voor peanuts hoor...
OT : vind de foto en de bewerking wel geslaagd, maar vind ook dat het licht onder de kin een afbreuk is aan de compo van je foto. Dat gaat met te veel aandacht lopen.
Dan is het natuurlijk wel zo eerlijk om te vermelden dat ik me totaal niet heb beziggehouden met de ogen, mond , dodge and burn , croppen, levels etc.
iedereen weet dat over skin gaat das wa portraiture doet uiteindelijk
en dan ben ik nog redelijk he want uwe oorspronkelijke commentaar was danielsl: bultjes wegwerken met patch of healing tool , daarna plugin van imagenomic portraiture erover heen en voila.
But anyways OT: nice PS skills.. het is belangrijk dat je je eigen stijl hebt door middel van je fotografie en/of PS... Ik denk dat dat wel redelijk duidelijk is dat je je eigen stijl van bewerken hebt en dat is ook te zien in je foto's.
But anyways OT: nice PS skills.. het is belangrijk dat je je eigen stijl hebt door middel van je fotografie en/of PS... Ik denk dat dat wel redelijk duidelijk is dat je je eigen stijl van bewerken hebt en dat is ook te zien in je foto's.
Met portraiture moet je dubbel en dik opletten dat je de huid niet laat dichtlopen.
Da's hier een duidelijk voorbeeld van een overdreven gebruik waardoor porien verdwijnen en een duidelijk softlaag ontstaat.
In dit geval opteer ik toch ook wel voor Jim zijn versie hoor
dit is dus het levendig bewijs van een overdreven gebruik van de plug-in.
geef mij de andere manier maar, meer werk maar veeeeel beter resultaat.
ik maak nu soms ook wel eens gebruik van portraiture maar met een opacity van rond de 20%,
er moet toch nog huidstructuur te vinden zijn hé. vind dan persoonlijk de plug-in van Kodak(digital GEM Airbrush) beter dan portraiture, maar ja das ieder zijn goesting.
werk jij maar verder Jim
Mvg
Ronny
dit bewijst alleen maar dat ik nooit met plugins werk en portraiture niet onder controle heb. Verder niets
Ik zorg ervoor dat ik een goede basisfoto heb, die weinig ps nodig heeft.
Eindresultaat van TS is inderdaad heel goed, maar ik heb ook de basisfoto gezien en die was ronduit matig. In mijn ogen heeft het dan ook niks meer met fotografie te maken.
dit bewijst alleen maar dat ik nooit met plugins werk en portraiture niet onder controle heb. Verder niets
Ik zorg ervoor dat ik een goede basisfoto heb, die weinig ps nodig heeft.
Eindresultaat van TS is inderdaad heel goed, maar ik heb ook de basisfoto gezien en die was ronduit matig. In mijn ogen heeft het dan ook niks meer met fotografie te maken.
Als je in dit genre foto's maakt is je beginfoto altijd 'matig' tegenover de eindfoto denk ik?
Comment