Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

If look could kill

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: If look could kill

Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht
    Als je in dit genre foto's maakt is je beginfoto altijd 'matig' tegenover de eindfoto denk ik?
    Basisfoto moet op zijn minst mooi belicht zijn. Ik maak liever foto's die al meteen van dergelijke kwaliteit zijn, zodat ze deze kunstjes niet meer nodig hebben (hoe knap die kunstjes dan ook mogen zijn)
    D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
      Basisfoto moet op zijn minst mooi belicht zijn. Ik maak liever foto's die al meteen van dergelijke kwaliteit zijn, zodat ze deze kunstjes niet meer nodig hebben (hoe knap die kunstjes dan ook mogen zijn)
      Mijn belichting-skilzzz zijn wel nog niet fenomenaal, maar als ik zo de weinig bewerkte (de portraiture) versie bekijk, dan lijkt de belichting me toch nog goed hoor Zou niet weten wat er anders kan/moet/... (maarjah, wie ben ik, ik zie nog groen achter mijn oren haha )

Achja, photoshophater en -lovers zullen er altijd zijn Bij Jim is het ook vooral een deel van zijn stijl
      No rules. Great shots.
      -

Comment

Neem de twee foto's en we nemen het gemiddelde met ietsjes meer van de foto van jim.
        Ik denk dat we dan in de buurt komen, wat mij betreft.
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

ik ga accoord Robby De gulle middeweg zou mij ook meer bekoren.
          Daarnaast vind ik het wel sportief dat Danielsl het wel geprobeerd heeft, want hij wist natuurlijk hoe bepaalde mensen bijvoorbaat zouden reageren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
            Daarnaast vind ik het wel sportief dat Danielsl het wel geprobeerd heeft, want hij wist natuurlijk hoe bepaalde mensen bijvoorbaat zouden reageren.
            "De gulle middenweg" Deze is te mooi om een tipfout te zijn
            Robby BB
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
              Bedankt!
              De mening van die bepaalde mensen kan me sowieso toch al gestolen worden hoor
              D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Working...
              X