Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

If look could kill

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: If look could kill

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
    ik heb het plug in resultaat binnen gekregen tja wat kan ik derover zegge ik zal em eens posten dan kunnen jullie oordelen
    i'm waiting :-) waar kunnen we hem zien?
    poof

Comment

Ik ben wel benieuwd naar plug-in versie.
      Niet om te lachen, maar ect om het resultaat te zien.

Als je een postprocess van 4 uren voor 1 beeld toepast en je wilt dat bijvoorbeeld verkopen om te publiceren in een magazine, dan ga je werken voor peanuts hoor...

OT : vind de foto en de bewerking wel geslaagd, maar vind ook dat het licht onder de kin een afbreuk is aan de compo van je foto. Dat gaat met te veel aandacht lopen.

Grtz. Peter
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

hier is de portraiture versie oordeel zelf maar

mijn versie

makkelijk om zo te oordelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
          hier is de portraiture versie oordeel zelf maar

mijn versie

makkelijk om zo te oordelen
          Dan is het natuurlijk wel zo eerlijk om te vermelden dat ik me totaal niet heb beziggehouden met de ogen, mond , dodge and burn , croppen, levels etc.
          D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
            Dan is het natuurlijk wel zo eerlijk om te vermelden dat ik me totaal niet heb beziggehouden met de ogen, mond , dodge and burn , croppen, levels etc.
            iedereen weet dat over skin gaat das wa portraiture doet uiteindelijk
            en dan ben ik nog redelijk he want uwe oorspronkelijke commentaar was danielsl: bultjes wegwerken met patch of healing tool , daarna plugin van imagenomic portraiture erover heen en voila.
            Last edited by jim007; 16 februari 2010, 15:45.

Comment

ik zal mijn mening maar voor mezelf houden

But anyways OT: nice PS skills.. het is belangrijk dat je je eigen stijl hebt door middel van je fotografie en/of PS... Ik denk dat dat wel redelijk duidelijk is dat je je eigen stijl van bewerken hebt en dat is ook te zien in je foto's.
              poof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
                ik zal mijn mening maar voor mezelf houden

But anyways OT: nice PS skills.. het is belangrijk dat je je eigen stijl hebt door middel van je fotografie en/of PS... Ik denk dat dat wel redelijk duidelijk is dat je je eigen stijl van bewerken hebt en dat is ook te zien in je foto's.
                Hier sluit ik mij graag bij aan cé

jeannot

Comment

Mooi voorbeeld.
                  Grt,
                  Hexagon

Comment

Met portraiture moet je dubbel en dik opletten dat je de huid niet laat dichtlopen.
                    Da's hier een duidelijk voorbeeld van een overdreven gebruik waardoor porien verdwijnen en een duidelijk softlaag ontstaat.

In dit geval opteer ik toch ook wel voor Jim zijn versie hoor
                    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

die plugin heeft gezorgt voor vlekken en overdreven blur (maar dat kan aan de bewerkER liggen )

Op je bewerkingen valt weinig aan te merken, altijd van hoog niveau
                      No rules. Great shots.
                      -

Comment

dit is dus het levendig bewijs van een overdreven gebruik van de plug-in.
                        geef mij de andere manier maar, meer werk maar veeeeel beter resultaat.
                        ik maak nu soms ook wel eens gebruik van portraiture maar met een opacity van rond de 20%,
                        er moet toch nog huidstructuur te vinden zijn hé. vind dan persoonlijk de plug-in van Kodak(digital GEM Airbrush) beter dan portraiture, maar ja das ieder zijn goesting.
                        werk jij maar verder Jim
                        Mvg
                        Ronny
                        gewoon een canonneke

Comment

dit bewijst alleen maar dat ik nooit met plugins werk en portraiture niet onder controle heb. Verder niets

Ik zorg ervoor dat ik een goede basisfoto heb, die weinig ps nodig heeft.
                          Eindresultaat van TS is inderdaad heel goed, maar ik heb ook de basisfoto gezien en die was ronduit matig. In mijn ogen heeft het dan ook niks meer met fotografie te maken.
                          D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
                            dit bewijst alleen maar dat ik nooit met plugins werk en portraiture niet onder controle heb. Verder niets

Ik zorg ervoor dat ik een goede basisfoto heb, die weinig ps nodig heeft.
                            Eindresultaat van TS is inderdaad heel goed, maar ik heb ook de basisfoto gezien en die was ronduit matig. In mijn ogen heeft het dan ook niks meer met fotografie te maken.
                            Als je in dit genre foto's maakt is je beginfoto altijd 'matig' tegenover de eindfoto denk ik?
                            No rules. Great shots.
                            -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht
                              Als je in dit genre foto's maakt is je beginfoto altijd 'matig' tegenover de eindfoto denk ik?
                              ja hahahahahahaaaaaaaaa just

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht
                                dat gedacht kan ik enkel met je delen

ronny
                                gewoon een canonneke

Comment

Working...
                                X